Gå til innhold

Crysis screenshots tråden!


Gjest Arveen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-105082

Spillet foregår jo i fremtiden, så mulig det har kommet en funksjon som gjør at proppelen går inn i båten når den stanses? Ja :D

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar

Angående "very high hack" til xp, her er endelig noen skikkelige sammenlikningsbilder.

 

Very High DX9-hack tatt i XP

Very High DX10 tatt i Vista

 

Nokså likt, men ser fortsatt en god del skarpere textures og bedre lys i Vista. Håper ihvertfall på bedre drivere/oppdateringer med tanke på bedre fps også.

 

Hele artikkelen med flere bilder her.

 

edit: fixet link

Endret av Crossfire
Lenke til kommentar

hvordan i allverden klarer dere å spille dette spillet med 30 fps? Klarer dere virkelig å nyte spillet på den frameraten? Alt under 50fps på maskinen min fører til at jeg omtrent ikke klarer å skyte, det hakker rett og slett. Nyter spillet på 13xx X 768 med ting på medium, og det fungerer bra.. spillet krever dog mye.

 

E6850 @ 3.6

8800GTS 320MB @ 600/900

2GB ram @ 400Mhz

Lenke til kommentar

Jeg har inntrykk av at ikke alle har reelle 20-30fps. Ja, vi vet alle at uten "motion blur" effekten så er det ønskelig å ha 50-60fps for flytende action. Men jeg synes det er sterkt overdrevet å si at det hakker så mye at man ikke kan skyte om man har konstant 30fps.

 

Jeg tror mange da reellt sett har framdrops under dette igjen innimellom.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
Eller vannjet? Noe som er meget mer sannsynlig enn propell fra fremtiden. :p

 

 

Heh, er nok ingen dyser der heller - faktisk ikke ror heller for den saks skyld. Må nok være båter som flyr, men parkerer på vannet ...

 

--

 

Har vi sett noe som nærmer seg de tidlige bildene som kom? Selv har jeg ihvertfall enda det til gode.

 

050606Crysis1big.jpg

Endret av Stikko
Lenke til kommentar

Tar nok lang tid før vi har in-game grafikk på høyde med renders som bruker in-game assets... Lureri.

 

EDIT: Etter å ha sett nøyere på bilde, tar du skjermbilde i høyoppløsning med noe AA, nedskalerer noe, f.eks halve størrelsen, man kan jo ta skjermbilder i Crysis i mye høyere oppløsning enn man spiller i - så ville det vel sett noe lignende ut som det bilde. Hvertfall enkelte ganger. Men bladene i spillet ser ofte "dårlig" (i forhold til det bilde) i spillet syns jeg, blir for mange stygge kanter. Og fordi spillet rendrer vegetasjon på en spesiell måte fungerer ikke tradisjonell AA for å gjøre dem smoothere.

 

Samme bilde? Bare på lyse dagen. http://www.tothegame.com/res/game/5022/fea...reen5_large.jpg

 

Jeg fikk satt på edge smoothing, fungerte bra på vegetasjon, men ulempen var at man kan ikke ha på vanlig AA på andre objekter og edge smoothing samtidig... Uansett, det så mye bedre ut, vegetasjon er tross alt en stor del av spillet og det hjalp mye. Ble imponert over hvor mye bedre det så ut. Prøvde å ta skjermbilde av det, men av en eller annen grunn så ser det ikke likt ut i spillet som på skjermbilde...

 

Edge smoothing er bare å legge til i autoexec.cfg, r_useedgeAA = 2 (eller 1, men synes 2 var best)

Endret av Bloody Mess
Lenke til kommentar
hvordan i allverden klarer dere å spille dette spillet med 30 fps? Klarer dere virkelig å nyte spillet på den frameraten? Alt under 50fps på maskinen min fører til at jeg omtrent ikke klarer å skyte, det hakker rett og slett. Nyter spillet på 13xx X 768 med ting på medium, og det fungerer bra.. spillet krever dog mye.

 

E6850 @ 3.6

8800GTS 320MB @ 600/900

2GB ram @ 400Mhz

 

Enig med deg. Klarer ikke å spille fps spill under 40 fps. Da lægger musa og alt er bare jævlig as.

Lenke til kommentar
hvordan i allverden klarer dere å spille dette spillet med 30 fps? Klarer dere virkelig å nyte spillet på den frameraten? Alt under 50fps på maskinen min fører til at jeg omtrent ikke klarer å skyte, det hakker rett og slett. Nyter spillet på 13xx X 768 med ting på medium, og det fungerer bra.. spillet krever dog mye.

 

E6850 @ 3.6

8800GTS 320MB @ 600/900

2GB ram @ 400Mhz

 

Enig med deg. Klarer ikke å spille fps spill under 40 fps. Da lægger musa og alt er bare jævlig as.

Hvis det lagger hos deg på 40 FPS i crysis er det noe gale med deg eller PC-en din.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...