Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Trenger du noen å snakke med?


Anbefalte innlegg

Jeg vil veldig gjerne stille meg opp på denne listen:)

Jeg er en jente på 19 år, og siden jeg var 4 år har folk med problemer kommet til meg, og det er en utrolig stor tillit:)

Jeg bare elsker og hjelpe folk det bringer meg glede.

 

Selv har jeg slitet en del med deprisjoner, angst, mobbing,erting, blitt utestengt, mistet hår,mistet venner,kjærlighetsorg, osv, osv. Jeg har også prøvd noen forskjellige behandligs metoder også, men ingen har funket bedre enn å snakke med min mamma:)

 

Jeg har også en del problemer i familien og jeg har lært og lyttet til mange andre problemer, og jeg vil gjøre alt for at alle skal ha det bra:) og jeg vil gjøre alt for å hjelpe deg, så vis det er noe bare send meg en mld:) Og jeg vil lytte og prøve mitt beste for å hjelpe:) Jeg vil hjelpe folk i alle aldere:)

 

Jeg er til å stole på og du kan fortelle meg alt, og jeg synes ingen ting er dumt.

 

Klem fra meg:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Stiller gjerne opp jeg også. Har ikke mye jeg virkelig kan tonnevis om som mange andre her, men jeg er flink til å lytte og komme med brukbare synspunkter. Har opplevd en god del med dritt selv, så jeg vet godt hvordan det er å ikke ha det spesielt bra. Både når det kommer til familie, venner, kjærlighet og annet. Kan legge til at jeg er veldig flink til å holde tett om det som blir fortalt til meg. er det en ting jeg vet her i verden, så er det at mobbing, baksnakking og å fortelle vekk andres plager og hemmeligheter ikke gjør annet enn å skade en selv.

 

Bare å ta kontakt over mail, msn eller pm.

 

[email protected]

Endret av Nyhus
Lenke til kommentar

Jeg blir med om det trengs :)

 

Som tidligere nevnt, man trenger ingen utdannelse for å være empatisk :wee:

Kan også nevne at ejg har sluttet å snuse, og hatt ganske kraftige depresjoner..

Kommer med synspunkter og hjelper deg gjerne med din eventuelle problemstilling

Bare å hyggelig å kunne hjelpe noen :) Send meg PM for epost, og evnt mobnr

Endret av Ethernet
Lenke til kommentar

Jeg vil heller påstå at voldtekt, bulimi og generell volds offer IKKE bør søke hjelp hos noen av dere, med tanke på at alle nevnte er svært seriøse og alvorlige problemer som krever profesjonell hjelp? Ellers må det vel sies at denne tråden er virkelig bra, hipp hurra for tråd-starter! (:

 

Om det er mennesker med AD/HD, ADD eller depresjonsproblemer kan jeg være til stor hjelp, har selv tatt noen pyskologi kurs, samt stor erfaring generelt. Føler jeg heller stiller meg disponibel i de feltene jeg kan mest om, ellers bør vel profesjonell hjelp eller andre med mer erfaring oppsøkes :-)

 

PM meg for mail/telefon nummer!

Lenke til kommentar
Jeg vil heller påstå at voldtekt, bulimi og generell volds offer IKKE bør søke hjelp hos noen av dere, med tanke på at alle nevnte er svært seriøse og alvorlige problemer som krever profesjonell hjelp?

Det er sant, men det å ta steget til å søke profesjonell hjelp trenger ofte et springbrett. I slike situasjoner er det greit å snakke med noen anonymt for å organisere tankene sine litt, for så å få vite hvilke alternativer en har videre. Og det er der vi kommer inn :)

Lenke til kommentar

Ungdommer har lettere for å snakke med andre ungdommer. Men så finnes det også en drøss av ulike organiasjoner og hjelpetelefoner for dem som sliter med forskjellige ting. Blandt annet en hjelpetelefon som heter "korspåhalsen" som er ledet av røde kors er veldig bra. Er en gratistelefon for ungdom. Nr er 800 33 321. Mottoet deres er at livet er lettere når du har noen å snakke med. Må si meg rimelig enig i det :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Har surfet litt rundt her på HW.no og vært en del innom de forskjellige trådene. Spesielt i sammfunn.

Tenkte jeg kunne føye meg opp på listen av folk som trenger en stemme eller en oppmuntrende melding en eller annen gang :)

 

Jeg er en gutt på 19, heter Christoffer og er fra stavanger. Har en god del erfaring innenfor følgende emner:

 

- Sex

- Samliv

- Depressjoner

- En og snakke med

- Selvskading

- Samlivsproblemer mtp kjærest, familie

- En liten oppmuntring :)

- Selvmordstanker

- Spiseforstyrrelser

- Pårørende innenfor narkotikamisbruk

- Alkohol misbruk

- Film

- Musikk

- Spill

- Romantikk

- Kjærlighets sorg

- Motivasjon

- Mareritt

- Angst

- Pårørende innenfor diverse situasjoner

 

Setter opp litt andre ting og slik at dere ser at det ikke alltid er negative ting man kan snakke om :)

Ta kontakt via PM så tar vi det derifra :)

Endret av g@bb@
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hmm...etter å ha fulgt med i "deppetråden V2" en stund, og postet endel der selv, synes jeg det er riktig av meg å prøve å hjelpe litt selv.

 

23 år gammel kar fra Trondheim.

Er ikke ekspert på noe, men har vært gjennom ett og annet, bla a:

 

Depresjon, savn, sjalusi (midt oppe i det nå faktisk), abort, ensomhet og mye annet rart.

 

Så trenger du noen å prate med, om dette eller helt andre ting, send meg en PM så får du MSN og telefonnr om du ønsker.

 

Liker å hjelpe folk, og å få fram et smil hos folk rundt meg er noe jeg prøver å gjøre så ofte jeg kan.

:)

Endret av Mr xXx
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...