mafia-slayer Skrevet 21. oktober 2007 Skrevet 21. oktober 2007 Må bare dele dette med dere Stod å gjorde opprør mot politiet, da jeg tilfeldigvis slapper politimannen med dildoen i huet, og han går bananas.. Jeg bladde frem kameraet og fikk knipset noen bilder.. Enjoy, jeg har lo mye da jeg gjorde dette..
Dofty Skrevet 21. oktober 2007 Skrevet 21. oktober 2007 Må bare dele dette med dere Stod å gjorde opprør mot politiet, da jeg tilfeldigvis slapper politimannen med dildoen i huet, og han går bananas.. Jeg bladde frem kameraet og fikk knipset noen bilder.. Enjoy, jeg har lo mye da jeg gjorde dette.. ?
Patney Skrevet 21. oktober 2007 Skrevet 21. oktober 2007 Altså, det var sikkert hysterisk for deg da du spilte dette, men det er ikke verdt et eget emne. Slike komiske ting skjer ofte i spill, og er mye morsommere å oppleve enn for oss andre å høre om.
John Keats Skrevet 21. oktober 2007 Skrevet 21. oktober 2007 uhh... sånt skjer da hele tiden i spillet
Comprade Skrevet 21. oktober 2007 Skrevet 21. oktober 2007 Hva var morsomt der? Ser bare en politimann som kjører bil jeg
MaxXRebo Skrevet 22. oktober 2007 Skrevet 22. oktober 2007 Hehe, var da litt artig den da . politimannen bare setter seg inn i en fremmed bil og burner avgårde
AvidGamer Skrevet 22. oktober 2007 Skrevet 22. oktober 2007 ....and then he said "Goony goo-goo"...... (sikker ikke mangen som tok den, men de som gjør det..."RESPECT").
Boring Prophet Skrevet 30. november 2007 Skrevet 30. november 2007 Your wifes a bigfoot! Delerious er genial.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå