SatanErHyggelig Skrevet 21. oktober 2007 Skrevet 21. oktober 2007 (endret) Hvis man f. eks hører på et band ved navn The BeatlEs (altså ikke det kjente bandet, men et helt annet med stor E) så legger det automatisk seg inn som "The Beatles" i last.fm - arkivet. Noen som vet hvordan man fikser dette, slik at artisten man hører på faktisk kommer opp som The BeatlEs? Endret 21. oktober 2007 av SatanErHyggelig
Sondrey Skrevet 21. oktober 2007 Skrevet 21. oktober 2007 Lurer litt på hvorfor du vil det skal hete The BeatlEs. slikt er jo bare irriterende?
SatanErHyggelig Skrevet 21. oktober 2007 Forfatter Skrevet 21. oktober 2007 Lurer litt på hvorfor du vil det skal hete The BeatlEs. slikt er jo bare irriterende? Nå var det bare et eksempel da.
Soundchaser Skrevet 21. oktober 2007 Skrevet 21. oktober 2007 (endret) For det er det bandet heter.. han vil jo at den skal skille mellom store og små bokstaver Endret 21. oktober 2007 av svartskog
aemil Skrevet 21. oktober 2007 Skrevet 21. oktober 2007 (endret) Nei, det går ikke. Alle artister med samme navn havner under samme artist-side, uavhengig av store/små bokstaver. Endret 21. oktober 2007 av AnR
Gjest Slettet-W15cjW Skrevet 21. oktober 2007 Skrevet 21. oktober 2007 Hvis man skulle skille mellom store og små bokstaver, hadde det jo blitt 20 forskjellige sider på The Beatles. Noen med liten "T" i "the" og noen med liten "B" i "beatles". Dette ville jo bare blitt surr.
Snurreleif Skrevet 21. oktober 2007 Skrevet 21. oktober 2007 Søk på "Breed" f.eks, uansett hvordan du skriver det (med tanke på bokstav størrelse), så kommer du på en side der det står noe om at det er 3 band ved dette navnet. Hadde jo blitt ufattelig mye om man skulle skille mellom folk sine forskjellige skrive metoder.
Soundchaser Skrevet 21. oktober 2007 Skrevet 21. oktober 2007 folk må bare lære segå tagge skikkelig..
Mato Skrevet 23. oktober 2007 Skrevet 23. oktober 2007 hviken info bruker last til og gjenn kjenne sanger ? jeg vurderer og regge meg der men gidder ikke en kjempe opprydding i muskk samlinga , da det meste man laster ned er ræva tagget .
Snurreleif Skrevet 23. oktober 2007 Skrevet 23. oktober 2007 Er i alle fall det som står på min lille last.fm klump når noe ikke blir scrobblet "last.fm didnt find any information on id3v tags" bla bla.
Atald Skrevet 23. oktober 2007 Skrevet 23. oktober 2007 Bruk winamp og marker alle låter, høyreklikk -> send til - > auto-tag funket knall på de som var feil her iallfall.
Snurreleif Skrevet 23. oktober 2007 Skrevet 23. oktober 2007 Er det noe som kom med den nyeste winamp eller er jeg bare veldig treig?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå