Gå til innhold

2008 - PlayStation 3 sitt store år?


kilik

Anbefalte innlegg

Har vært mye snakk om at PS3 ikke har noen spill, at den mister eksklusive titler og nærmest er i ferd med å floppe. Men tok en titt på hva vi har i vente i 2008 og vil påstå PS3 har den beste lineup-en:

 

Grand Theft Auto IV

Metal Gear Solid 4

Gran Turismo 5

Fallout 3

Killzone 2

Final Fantasy XIII

Tekken 6

God of War III (kanskje)

Silent Hill 5

White Knight Story

LittleBigPlanet

L.A. Noire

The Getaway 3

Burnout Paradise

Devil May Cry 4

Afrika

 

(Eksklusive spill i fet skrift)

 

For all del mye bra på X360 og Wii i 2008 også, men ta med at prisen nærmer seg 3000 kroner og ta med Home, og jeg tror mange kritikere her inne vil forandre sitt syn på PS3 neste år med hits på løpende bånd.

Endret av kilik
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg gleder meg i hvertfall.

Men kommer FF13 til denne delen av verden i 2008? De (square enix) pleier jo å ha en ganske lang tidsforskyvning før de når Eurpa. Jeg krysser fingrene i hvertfall, FF serien er alltid gull (hvis man ser bort fra spin offs og x-2).

 

Er også spent på white knight, ser ut som et potensielt knallspill.

 

GTA IV, GT5, og LBP? Ja takk :)

Endret av Jimmith
Lenke til kommentar

Ahh! God of War 3! Det er grunn nok aleine til å punge ut 5.000 for min Playstation 3!!:D Klarar knapt å vente på å sjå Kratos i flott Playstation 3-grafikk. Og kjenner eg ein del av kompisane mine blir det smekk på pung om eg ikkje går til innkjøp av Fallout 3

 

Men.. srsly u guys.. Kva er det slags tispunkt å sitje oppe og poste på? 05.53?? Berre ikkje lagt dykk endå, eller er det tidleg opp?

Lenke til kommentar
Kan nok drøye til 2009 for FFXIII i Europa, men japansk/amerikansk release i 2008 er sannsynlig.

 

1up sin ryktespalte nevner forresten at God of War 3 planlegges utgis før jul neste år.

 

Får håpe at den amerikanske versjonen kommer i 2008 og at den er sonefri. :thumbup:

 

Ellers så ser det ut til at det kommer noen skikkelige rpgs til PS3 (utenom FF XIII), nemlig Fallout 3 og White Knight Story. Gleder meg til disse utgis.

 

edit: typo

Endret av Monkeyboy
Lenke til kommentar

vel det er fordi de ikke har gitt ut noe info om god of war 3 enda, men det tok de bare 2 år og lage 2ern, og for alt vi vet kan 3ern ha vært in the making når de lagde 2ern, en sånn tittel som god of war 3 er viktig, kratos er blitt kongen av action/adventure og spilla selger som hakka møkk.. Håper den tittelen kan pushes ut fortere..

 

Men jeg har tro på at i 2008 kan markedet bli mer åpent, gran turismo 5 kommer til og gjøre det stort, samme med mgs4 og jeg tror killzone har potensialet til å bli et konge fps, kaller det ikke en halo killer, men vil nok gjøre noe serious damage. alt i alt tror jeg 2008 blir et konge spill år for ps3 eiere:)

Lenke til kommentar

Uansett om det blir 2008 eller 2009, med følgende spill:

 

- Metal Gear Solid 4

- Final Fantasy XIII

- Final Fantasy Versus XIII

- God Of War III

- Killzone 2

- Silent Hill 5

- Resistance: Rise Of Man

- Devil May Cry 4

 

Editert av moderator: Slutt å legg opp til PS3 vs 360-diskusjoner.

Endret av darkness|
Lenke til kommentar

Uten tvil mye godt på vei, ja. Og bedre enn 2007 blir det i hvert fall. Selv om de ekslusive spillene er de viktigste på den lista, så får man håpe at multiplattformtitlene også kommer i mer hyggelige versjoner nå som hardware etterhvert har blitt bedre kjent for utviklerne.

 

Men.. er faktisk mest spent på Little Big Planet, jeg. Hehe.

Lenke til kommentar

Jeg tror att PS3 sitt år blir i 2008 som har blitt nevnt, men må ikke glømme 2 storspillene som sannsynligvis kommer iår da...

Ratchet And Clank og Uncharted Drake`s Fortune er 2 gigaspill til PS3 mener jeg ;)

 

Men Killzone 2 og MGS4 ser altfor bra ut, det er dem 2 jeg virkelig gleder meg mest til, resten har jeg ikke så lyst på for utenom God Of War 3 som jeg egentligt tviler att det kommer neste år :p

Editert av moderator: Slutt å legg opp til PS3 vs 360-diskusjoner.

Endret av darkness|
Lenke til kommentar
Gutta! Dere er i en Sonytråd som omhandler Sony-spill...å kommer rekende med en 360 liste fører ikke til annet enn krig og stengt tråd.

 

On topic!

Vet fortsatt ikke om jeg skal ha PS3, selv om GT5 frister jævlig. Har et såre strev med å ta unna det som kommer på den ene jeg har....og jeg som var så sikker på å eie alle tre innen jula:-(

 

Sjekk ut trailere til Metal Gear Solid 4 og Final Fantasy Versus XIII om du er i tvil.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...