Gå til innhold

PS3 til 2000 kroner i USA nå...


kilik

Anbefalte innlegg

Folkens: Husk også at de aller fleste Blurayene er sonefrie; http://Blu-ray.liesinc.net/ for mere info =]

 

Das link ist sehr tot!

 

Liten feil i linken, denne er riktig: http://Blu-ray.liesinc.net/

 

Edit: Er det en slags autoformatering i forumet? Ser linken min også blir feil..... :cry: Det skal ihvertfall være Blu-ray, ikke Blu-ray...

 

Det skal være Blu ray ikke Blu ray??Står det ikke det samme??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det blir ca 2750-2800 kr med frakt fra videogamesplus.ca om den går rett gjennom tollen. Noe pakker fra videogamesplus bruker å gjøre. Da bruker pakken ca 4-5 dager hjem til deg.

 

Da skal jeg pigadø slå til! Er ikke så veldig mye billigere enn Norge med frakten da, men får jo med Spiderman.

3. november kan ikke komme fort nok! :dribble:

Lenke til kommentar
lurer på om jeg skal kjøpe en ps3 kun for å spille av blu-ray filmer. Hvordan er den å se film med, hvordan er det med støy osv?

Den skal være overraskende bra, har jeg hørt. Støy skal ikke være noe problem heller.

 

PS3 oppskalerer dvd og er dermed en meget god dvd spiller.

Jeg "pensjonerte" faktisk min gamle Toshiba toppmodell til fordel for ps3`en siden bildene ble endel bedre av oppskaleringen.

Som Blu-ray spiller gjør den en like god jobb som en "normal" Blu-ray spiller.

Lenke til kommentar
lurer på om jeg skal kjøpe en ps3 kun for å spille av blu-ray filmer. Hvordan er den å se film med, hvordan er det med støy osv?

 

Det spørsmålet der er litt som å spørre om XBOX360 er bedre enn PS3 på dette forumet: det har vært utdebatert 20 ganger i like mange tråder, og folk blir aldri enige. PS3 HAR ei vifte som lager NOE støy, men hvorvidt dette er så mye at det ødelegger opplevelsen er folk svært uenige om. I tillegg sies det at det er stor forskjell på de individuelle PS3ene, men personlig tror jeg det handler like mye om smak og oppfatning. Selv har jeg en 12 kvadratmeter stor hybel, og jeg har aldri hatt noe problemer med lydnivået til PS3en. Ja, den lager lyd, men det ligger langt under de fleste PCene jeg har hatt. Med mindre du spiller spill og ser filmer uten lyd eller med lav lyd og synes stillheten er en fin del av opplevelsen tror jeg, personlig, ikke du kommer til å se det som noe problem.

 

Må ellers få si meg enig med mr Urge under meg :-)

Endret av Defekt
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...