Silchas Skrevet 17. oktober 2007 Skrevet 17. oktober 2007 (endret) Nå er det ikke lenge igjen til The Witcher slippes ut, og som den rollespill fanatikeren jeg er så er dette et spill jeg er veldig spent på. Det meste jeg har sett og lest om The Witcher virker ganske så lovende, og det ser ut som dette blir et friskt pust i rollespill sjangeren. Hva er deres forventinger til dette spillet? Gamer sin sniktitt av The Witcher. Videoer fra spillet. Endret 17. oktober 2007 av Larzie
Bloody Mess Skrevet 17. oktober 2007 Skrevet 17. oktober 2007 Store forventninger - beste RPG siden Baldur's Gate 2. Ikke bedre enn BG2, men beste etter det.
nilsMeister Skrevet 17. oktober 2007 Skrevet 17. oktober 2007 ser frem til dette spillet:) rollespill er en sjanger som fenger meg^^
Neppe Skrevet 17. oktober 2007 Skrevet 17. oktober 2007 Hater å være ærlig, men dette så grusomt kjedelig t.
Bruktbilen Skrevet 17. oktober 2007 Skrevet 17. oktober 2007 Gleder meg stort, alltid gøy med action rpg spill.
RogueAlien Skrevet 17. oktober 2007 Skrevet 17. oktober 2007 (endret) Det gleder meg mest og se hvordan de har gjort dette uten og legge med de klare forskjellene mellom "godt" og "ondt" som man ser i nesten alle andre CRPG. Håper det er så grimmt og brutalt som jeg forventer. Endret 17. oktober 2007 av RougeAlien
Erasus Skrevet 17. oktober 2007 Skrevet 17. oktober 2007 Spillet ser for så vidt ganske bra ut, dog savner armor-selection, ville vært fint å kunne ruste opp karakteren sin, og at han skal ha de samme våpnene hele tiden, syns jeg er mildt sagt kjedelig.
Jakoozie Skrevet 17. oktober 2007 Skrevet 17. oktober 2007 Spillet ser for så vidt ganske bra ut, dog savner armor-selection, ville vært fint å kunne ruste opp karakteren sin, og at han skal ha de samme våpnene hele tiden, syns jeg er mildt sagt kjedelig. Det tror jeg ikke er tilfelle...? Uansett, dette spillet ser rått ut. På tide det kom et RPG med visuelt stilige kamper. Mye annet virker også lovende, historien og universet virker digg Hadde glemt ut dette spillet. Definitivt kjøp for meg!
Jakoozie Skrevet 17. oktober 2007 Skrevet 17. oktober 2007 (endret) Hvis dere søker på gamerankings finner dere en haug med previews. Denne kommer garantert til å få mange spent på spillet Endret 17. oktober 2007 av Jakoozie
Erasus Skrevet 17. oktober 2007 Skrevet 17. oktober 2007 Ser utvilsomt bra ut ja, da er det bare å krysse fingrene for at The Witcher slår ann og viser seg å være et gjennomført spill, ikke hver dag vi får spill av den sjangeren som faktisk leverer varene.
Rivfader Skrevet 18. oktober 2007 Skrevet 18. oktober 2007 Tøft Trodde Witcher bare var et action spill. Hadde ingen anelse om at det faktisk er et RPG. Dette skal definitivt prøves og siden det kommer neste fredag blir det ikke så lenge å vente
AvidGamer Skrevet 18. oktober 2007 Skrevet 18. oktober 2007 Jeg tør ikke forvente noe. Det har vært så mye spill ute for tiden som bare skuffer. Det er for mye fokus på grafikk en innhold. Men jeg HÅPER den er bra.
Jakoozie Skrevet 18. oktober 2007 Skrevet 18. oktober 2007 (endret) Bioware om "the witcher": BioWare Highly Recommends The Witcher "Yes we certainly do. The folks over at CD Projekt have crafted an epic tale of monster hunter extraordinaire Geralt in a world without mercy using a completely revamped and unrecognisable Neverwinter Nights Aurora engine." Link Her også. Bioware har også sagt at The Witcher har det beste "fighte systemet" sammenlignet med andre RPGs. (Har dessverre ikke link) Endret 18. oktober 2007 av Jakoozie
Silchas Skrevet 19. oktober 2007 Forfatter Skrevet 19. oktober 2007 Takker for linkene Jakoozie, kan ikke si jeg gleder meg noe mindre etter å ha lest dette. Utifra det BioWare skriver, så virker det som om det kommer til å leve opp til foventningene. CD Projekt Red hadde jo egentlig tenkt å ha realese datoen i September, men de valgte og utsette det til 26 Oktober for finpussing og fjerning av bugs. Så jeg håper at vi slipper en realese ala NWN2 der vi må vente flere patcher før det kan spilles uten å treffe på en bug i hvert hjørne.
Thraze Skrevet 19. oktober 2007 Skrevet 19. oktober 2007 Dette spillet SER i alle fall helt sinnsykt kult ut. Eneste jeg lurer fælt på er om det går ann å ruste opp characteren din med "loot" osv, f.eks equippe et nytt magisk sverd og slikt. Hvis ikke, tviler jeg på at dette spillet blir en særlig hit hos meg i alle fall.
Fenixen Skrevet 20. oktober 2007 Skrevet 20. oktober 2007 minner meg om Vampire spillene, styremåte osv, kult
thomanil Skrevet 20. oktober 2007 Skrevet 20. oktober 2007 (endret) Jeg er "cautiously optimistic". Det ser lovende ut, men jeg har blitt så ofte skuffet over utgivelser fra obskure europeiske utvikler-studioer de siste årene. De europeiske spillene utgitt av små aktører er ofte litt "off" (antagelig fordi de ikke har budsjett og tid til å legge skikkelig polish på spillene før release). Men håper på det beste her. Endret 20. oktober 2007 av thomanil
Silchas Skrevet 20. oktober 2007 Forfatter Skrevet 20. oktober 2007 Ny gameplay video er ute. http://www.gamevideos.com/video/id/15529
vestlia Skrevet 20. oktober 2007 Skrevet 20. oktober 2007 Dæven, dette spillet ser jækla bra ut! Leste på system requirements, og jeg har en bærbar pc som består alle kravene untatt GPU. Det står recommanded 7900GTX og jeg har 8600GT 512mb DDR2... Hvordan tror dere dataen min vil greie å kjøre dette da?
treigzak Skrevet 20. oktober 2007 Skrevet 20. oktober 2007 gleder meg. det eneste jeg syntes ser litt teit ut er ansiktsbevegelsene når de snakker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå