Gå til innhold

The Witcher - Forventninger


Anbefalte innlegg

Dæven, dette spillet ser jækla bra ut!

 

Leste på system requirements, og jeg har en bærbar pc som består alle kravene untatt GPU. Det står recommanded 7900GTX og jeg har 8600GT 512mb DDR2...

 

Hvordan tror dere dataen min vil greie å kjøre dette da?

 

Det er jo "recommended"

Tipper det går greit å spille det, om ikke på høyeste settings. Hadde prøvd i hvertfall.

 

Gleder meg enormt til fredag nå! Får skikkelig gåsehud når jeg leser om historien og verdenen, og gameplayet virker også herlig :)

 

Edit:

Jeg er "cautiously optimistic". Det ser lovende ut, men jeg har blitt så ofte skuffet over utgivelser fra obskure europeiske utvikler-studioer de siste årene. De europeiske spillene utgitt av små aktører er ofte litt "off" (antagelig fordi de ikke har budsjett og tid til å legge skikkelig polish på spillene før release). Men håper på det beste her. :)

 

Utviklerne har hatt nærmest ubegrenset med midler etter at Atari overtok utgivelsen. Leste et sted at Atari nesten kaster penger etter CD Project (Witcher utviklere), for de har tro på at spillet kan bli noe stort (og kan redde Atari fra konkurs)

Endret av Jakoozie
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Oki, da kommer jeg til å prøve det. Håper bare det ser ganske bra ut med de innstillingene jeg kan ha på... Har hatt lyst å spille et rpg spill en stund nå, så dette håper jeg lever opp til forventingene. Virker rått med magi osv.

 

Kan jeg stille deg ett litt off topic spm. ?

Lenge siden jeg har spilt rpg nå, og lurer på om jeg skal låne Knights of the old republic 2 av en kamerat. Er dette å anbefale eller kommer jeg til å bli skuffa over grafikken?

Lenke til kommentar
Oki, da kommer jeg til å prøve det. Håper bare det ser ganske bra ut med de innstillingene jeg kan ha på... Har hatt lyst å spille et rpg spill en stund nå, så dette håper jeg lever opp til forventingene. Virker rått med magi osv.

 

Kan jeg stille deg ett litt off topic spm. ?

Lenge siden jeg har spilt rpg nå, og lurer på om jeg skal låne Knights of the old republic 2 av en kamerat. Er dette å anbefale eller kommer jeg til å bli skuffa over grafikken?

 

Nei, Kotor 2s grafikk er absolutt "aktuell" i dag. Tror ikke du blir skuffet..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...