Gå til innhold

Savner du noen spill fra barndommen?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Counter-strike 1.0 - 1.3, da folk spilte CS fordi det var kjekt, da ekte "datanerdene" spilte det, før det ble kjent for folk flest og ble sett på som en sport, før den uduglige gamer generasjonen kom.

 

Streetfighter 2, gud hvor mangen timer jeg satt med det. Det store var å rundet spillet og fikk lov til å gå "baserk" på steinblokker, biler osv på slutten.

 

Fifa 1997, kjekkeste spillet i fifa sin serie, der du hadde muligheten til å spille innendørs, noe jeg satt virkelig pris på

 

CM 97-98, Det beste cm-spillet etter min mening. Der Solskjær var konge spiller så lenge han var skadefri, og dannet et uhyrefarlig angrep med Ronaldo om du klarte å kjøpe han. Skulka skolen for å spille dette husker jeg.

 

Winter&Summer olympics på C64 var også en slager!

Lenke til kommentar

Jeg anbefaler http://www.abandonia.com/index2.php for eldre spill som har blitt lagt ut gratis. Mye godsaker der :)

http://www.exotica.org.uk/gallery/games/ cover til veldig mange eldre spill, kan faktisk nedlaste endel av spillene der også.

 

Så til noen av mine favoritter.

 

Mens alle spilte red alert holdte jeg heller på med command and conquer.

2_lg.jpg

 

Cannon Fodder 1/2, aner ikke hva navnet betyr men morsomt var det lell

CannonFodder2.jpg

 

Grand theft auto

Grand%20Theft%20Auto3.jpg

 

Duke nukem 1

 

duke11.jpg

 

extreme pinball

 

942082366-00.gif

 

noen spill som jeg kommer på nå

 

commander keen

 

keen43.jpg

Lenke til kommentar
jeg husker svakt ett spill fra den tiden skjermen var sort og grønn jeg... du var en L som skulle stenge inne H'er i bokser som sto på brettet... H'ene ble fanget om du dyttet en boks slik att den ikke kunne bevege seg lenger.

 

noen som vet hva det heter foresten? savner det virkelig :(

Åh, det spillet husker jeg, men jeg husker dessverre ikke hva det het. Et av de aller første spillene jeg hadde. We have come along way sinces then....

Lenke til kommentar

- Zelda: Ocarina of time. Beste spillet jeg har spilt noen gang.

- Super Mario 64. Kongen av plattformspill. Forhåpentligvis blir Mario Galaxy noe av det samme.

- Sunset Riders :D Coop i det spillet er HELT genialt.

- Goldeneye 64. Klassiker, beste fps jeg har spilt tror jeg. Solid singleplayer og enda mer solid mp.

 

118124217433.png:love:

Endret av M@R7!N
Lenke til kommentar

Spill som jeg savner og som innledet min gamerkarriere, er:

 

Donkey Kong og Mario på SNES og Megaman var blandt de første spillene jeg spilte, og de var ufattelig artige!

 

Så fikk vi PC, og spill som Heroes of Might and Magic 3, Command and Conquer, Red Alert 1&2 kom inn i spillhyllen min, og disse spillene var det som fikk meg til å fortsette med gaming.

 

Det var en herlig tid det... :yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...