Gå til innhold

Savner du noen spill fra barndommen?


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Søkte etter emner som denne og fant ingen så tenkte jeg skulle lage en tråd om hvilke spill folket savner fra barndommen osv.

 

Legg gjerne til bilder! :thumbup:

Her er min liste:

 

Tiberian Sun

Sykt bra rts fra 99 ! Gode minner . command__conquer_tiberian_sun3.jpg

 

Oddworld: Abe's Oddysey

Det artigste spillet jeg noen gang har spilt ! Genialt sidescroller med humor . img1.jpg

 

Tarzan

Ahh :love: Det første spillet jeg noen gang har hatt ! Masse gode minner . tarzan2.jpg

 

Duke Nukem: Time to Kill

Vanvittig morsomt skytespill ! 623105.jpg

Endret av Agurkeland
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kjøpte nylig Command & Conquer - The First Decade pakken, så det var et hyggelig gjensyn med mange klassikere, bla.a. Tiberian Sun :wee:.

 

Ellers har vi Magic Carpet, et utrolig intenst og utfordrende spill for sin tid (94), og ikke minst gøy!

18062004-9.jpg

 

Commandos: Behind Enemy Lines ble også spilt bra mye.

cmnds1.jpg

Lenke til kommentar

Jeg kan i alle fall ikke glemme mine timeslange gamer-sessions på C64!

 

The Last Ninja var spillet, jeg var i min egen verden. Klokka var langt etter normal skole-leggetid. Jeg var trøtt, men 100% gira. Far min var i sikringsskapet (og slo av sikringen på kursen som mitt rom, min Commodore64 og ergo mitt the last ninja-spill var koblet til)

 

Har sjelden opplevd å ha tatt så til de grader av (kanskje med unntak av multiplayer til HL1)

 

ninja_bg.gif

 

 

(kom akkurat på at jeg aldri kommer til å glemme zelda på nintento, eller å spille Super Mario Bros (med tv'en opp-ned for å skaffe seg litt motstand! :ph34r: )

 

DrE

Endret av DrErling
Lenke til kommentar

ååå det er mye jeg savner!

Ett spill jeg brukte å spille når jeg var liten på pc var ett øye i en labyrint, så måtte jeg finne nøkler og passe på å gjøre det fort nok så ikke veien forsvant bak meg for da falt man ned! Men hva det heter husker jeg ikke! Men husker jeg måtte ha 6 sånne store disketer for å kunne spille det!

 

Så savner jeg noen spill som jeg hadde til min gamle grå nintendo, husker ikke navnet på alle der heller! Men det var noen sports spill fra konami, og supermario 1 og 3.

 

Så brukte jeg å spille astrix og obelix hos ei vennine på øh.... sega?

 

 

*mimre*

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...