Bertelsen Skrevet 13. oktober 2007 Skrevet 13. oktober 2007 (endret) Offset Software har kunngjort at Project Offset blir ekslusivt på PC og Xbox 360! Offset Software just updated their Project Offset website and now it's now official, Project Offset is being worked on for release exclusively on the PC and Xbox 360. W00t, w00t! The game and game engine have been in development for what seems to have been ages, but with promises of a revolutionary game engine and revolutionary gameplay fans have been more than patient for their Offset fix. Kilde. Utgivelsesdato er foreløbig TBA. Flere bilder her. Endret 13. oktober 2007 av Bertelsen
kewell79 Skrevet 13. oktober 2007 Skrevet 13. oktober 2007 Ser lekkert ut...Håper spillet ikke tar en LAIR
trydis Skrevet 13. oktober 2007 Skrevet 13. oktober 2007 Ser ikke ut til at det skal stå på grafikken i alle fall...
Amored Skrevet 13. oktober 2007 Skrevet 13. oktober 2007 Venter på videoer før jeg uttaler meg om spillet. Har ikke lyst til å legge bildene i spoiler, vel? Det tar litt stor plass.
doffen45 Skrevet 13. oktober 2007 Skrevet 13. oktober 2007 Venter på videoer før jeg uttaler meg om spillet. Har ikke lyst til å legge bildene i spoiler, vel? Det tar litt stor plass. http://www.projectoffset.com/videos.php http://www.gametrailers.com/game/1931.html Der har du noen videoer
Amored Skrevet 13. oktober 2007 Skrevet 13. oktober 2007 Kan sikkert bli bra det her. Håper på flere gameplay-videoer etterhvert.
UrgeLoL Skrevet 13. oktober 2007 Skrevet 13. oktober 2007 Godt at det kommer noen interessante pc spill i framtiden. Fremover er det bare crysis som jeg skal ha.
Skogslik Skrevet 13. oktober 2007 Skrevet 13. oktober 2007 aldri hørt om dette her, noen plass med litt info?
Mala Skrevet 13. oktober 2007 Skrevet 13. oktober 2007 Det var dette her som begynte som ein demo laget av noen entusiastiske amatører rundt om? Eller tar eg feil? det grafiske ser ihvertfall rimelig bra ut her. Så få vi se om resten av lasset henger med.
doffen45 Skrevet 13. oktober 2007 Skrevet 13. oktober 2007 Det var dette her som begynte som ein demo laget av noen entusiastiske amatører rundt om? Eller tar eg feil? det grafiske ser ihvertfall rimelig bra ut her. Så få vi se om resten av lasset henger med. tror det
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 13. oktober 2007 Skrevet 13. oktober 2007 aldri hørt om dette her, noen plass med litt info? Jeg hørte om det for flere år siden. :S Begynner å bli ganske gammelt, nesten utdatert. Men kan jo bli veldig bra med så lang utviklingstid, eller det kan bli en flopp.
SaReX Skrevet 14. oktober 2007 Skrevet 14. oktober 2007 Dette er et av spillene jeg har sett frem til lenge, dette spillet har utrolig potensiale. Skjekk ut videoer!!
Dr.Peedee Skrevet 14. oktober 2007 Skrevet 14. oktober 2007 Det har vært en del spill opp igjennom med lang utviklingstid som har blitt virkelig bra. Men noen flopper blir det jo - mens andre igjen venter man fortsatt på. Duke Nuke'm neste spill f.eks... Når jeg titter på hjemmesiden for spillet så er et en seksjon for game engine, og der står det masse som jeg ikke skal påstå jeg skjønner så mye av, men hvis de har brukt lang på selve motoren, og den kan lisensieres til andre spill så kan det bli spennende. Screenshotsa så veldig bra ut. Men... alle utviklere bruker store ord om dagen, så ikke godt å si hva som kommer ut av det til slutt. Men oppmerksomheten min - det fikk de i hvert fall. Noen som veit overhodet når det kan komme ut? Neste år?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå