Gå til innhold

Små-rare ting du gjør, tenker eller liker!

binko

Anbefalte innlegg

Skrevet
Jeg også! Blir iskaldt når jeg går ut av dusjen da.

Da har du ikke hatt det varmt nok eller dusjet lenge nok. :tease:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skrur også opp varmen på vannet... Når man står så lenge i dusjen som jeg, blir det rimelig kaldt om jeg ikke skrur opp.

Og lyden på pc osv... Det er ikke 10, 20 eller 50. Det er 100% :) Skrur godt ned på miksebordet mitt, though...

Skrevet
Skrur temperaturen på vannet gradvis opp ettersom jeg dusjer. Vil at det hele tiden skal kjennes litt varmt. :dontgetit:

Endelig en annen :) . Får alltid spørsmål om hvordan jeg orker å dusje på så varmt av de som skal etter...

Skrevet
Skrur temperaturen på vannet gradvis opp ettersom jeg dusjer. Vil at det hele tiden skal kjennes litt varmt. :dontgetit:

Endelig en annen :) . Får alltid spørsmål om hvordan jeg orker å dusje på så varmt av de som skal etter...

Hva med meg?

Skrevet

Samme gjør jeg, synes også deter deilig at vannet kjennes varmt. Det er though to problemer med den vanen. For det første får jeg alltid vondt i ansiktet og øynene fordi det er så varmt. Det blandet me sjampo i øynene når jeg skyller sjampoen ut av håret er ikke godt. Og siden badet er kaldt blir jeg dritkald når jeg kommer ut av dusjen. Noe som ikke akkurat er digg. Men overlever vel det.

Skrevet
Må også skru det opp hele tia. Noen andre som dusjer i sånn 20-30 min her?

Guilty as charged! Tror jeg blir nødt til å vende om på det til den dagen jeg flytter hjemmefra. Går hardt ut over strømregningen. ^^

Skrevet

Jeg dusjer gjerne en time.

Prøv å sov i dusjen du, da våkner du opp med kuldesjokk.

Sover ofte i dusjen om morra, men det er ikke så lenge så det er skikkelig digg. :D

Skrevet

Guilty as charged! Tror jeg blir nødt til å vende om på det til den dagen jeg flytter hjemmefra. Går hardt ut over strømregningen. ^^

Når ble det uvanlig?

Skrevet
Forventer vfaktisk å sovne på skolen i dag. Sov 3 timer i natt.

Vet ikke om det er en rar ting å gjøre (å sovne på skolen) men jeg gjør det kun en gang i uken, og mer for å demonstrere ovenfor læreren. Derimot sover jeg gjennomsnittlig 4-4,5 time natten når jeg er frisk, og fungerer med det.

Skrevet

Når jeg ser på tv, så sitter jeg hele tiden og stiller volumet opp og ned. Klarer aldri å finne lydstyrken som passer perfekt, fordi det hele tiden er forskjellige scener der lyden plutselig blir kjempehøy. :hmm:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...