Gå til innhold

Små-rare ting du gjør, tenker eller liker!


binko

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har en veldig rar ting jeg gjør, men ikke med vilje.

 

Har en tendens til å helt tilfeldig se på klokka i de få sekunder får den skifter time. Eller å våkne 1min før alarmen ringer om morningen.

 

Eller når folk snur hodet sitt og ser på meg, så snur jeg meg automatisk mot hodet deres (uten å tenke). Merker som oftest de snur hodet sitt tilbake i det samme sekund som jeg snur mitt hode med deres.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w
jeg har den vanen at jeg OFTE ser på klokka men husker aldri hvaa den er. folk kan se at jeg ser på klokka spørre hva den var også må jeg sjekke igjen

 

Jeg også :ph34r:

 

Bruker å se på klokka på mobilen, så kommer det noen å spør hva klokka er og jeg har glemt det å ser igjen :p

 

Å hvem klemmer ikke bollene flat lissom?! Flate boller is teh shizzle.

 

Bruker også å gå opp trappa, se i kjøleskapet, gå ned igjen. Vet ikke hvorfor :p

Endret av Slettet-PJ3x8Q2w
Lenke til kommentar
trykker B (show all backpacks) MINST 4 ganger pr minutt når jeg ikke gjør noe når jeg spiller wow

 

Jeg og :roll:

 

Jeg spammer alltid konstant Frostbot og lignene selv om jeg startet netopp å caste, på wow :D

 

Klemmer boller flate og river meg alltid i øyenbryn fettet.

Endret av fjeddiu
Lenke til kommentar

når jeg går på flisegulv, må jeg alltid gå i hestetrekk som i sjakk. ALLTID! Kklarer ikke å kvitte meg med det :ermm:

 

Jeg må også alltid gå rundt i huset når jeg snakker i mobiltelefonen, rart! Åja, så må jeg ikke glemme: Når jeg leser noe på nettet, sitter jeg alltid og trommer på musa i denne rekkefølgen: ringfinger, langfinger, pekefinger. Ringfinger, langfinger, pekefinger. :p Noe som kommer og går hos meg, er at jeg beveger øynene høyre-venstre skikkelig skikkelig fort så de lager lyd.

Lenke til kommentar

Uff, hvor skal jeg begynne?

 

Bare det å komme ut av leiligheten er et ork.

-Sjekke at komfyren er av (selv om den ikke har vært brukt på flere dager)

-Skal jeg slå av lyset presser jeg hardt på bryteret i flere sekunder bare for å være sikker

-Må bort til panelovnen på veggen flere ganger for å se om det ligger noe oppå den

-Sjekker alltid om jeg har dopapir hengende etter meg når jeg har vært på do (løfter opp genseren og sjekker under sko)

-Sjekker alltid alle vegger for edderkopper før jeg går inn i et rom

 

 

Så er det bilen:

-Ta den i fri, dra girspaken fram og tilbake mange ganger mens jeg teller inni meg.

-Få start, høre etter lyder

-Kjøre

 

Ellers:

Jeg tar og overleppen opp mot nesen. bretter den opp på en måte.

Spiser innsiden av kinn og lepper

Jeg klør meg hvis jeg kjeder meg

 

Det kommer sikkert mer senere

Endret av kmfdm
Lenke til kommentar

Blir hypnotisert av kjøleskapet, kan stå der i 5-10 min uten å se etter noe spesielt eller ta ut noe. Dagdrømming!

Fukter leppene og "drar" de inn relativt ofte. Spiser også innsiden av kinn og lepper. Sjekker 20-30 ganger daglig at lommebok, busskort og nøkkel ligger i venstre lomme og mobilen i høyre. Om en mangler får jeg hetta og leter febrilsk til jeg finner den manglende delen (som regel ligger i jakkelomma).

Konstant frykt for å ha tråkka i hundedrit, sjekker relativt ofte.

Kommer nær høyre museknapp hele tia når jeg bruker en annen mus enn min.

Fikler nesten alltid med noe, en flaske, en pose, noe plastikk, hva som helst.

Unngår å trå på streker når flisene er tilstrekkelig store og blir skuffa når de skifter retning og jeg må legge en ny "plan" for hvordan jeg skal gå mest effektivt iforhold til flisene.

Og symmetri! Argh, alt må være symmetrisk. Om to bøker ligger ved siden av hverandre i timen, så må de stikke like mye ut på begge sider og bak, de må ligge i plan også.

Det med å klemme boller flate er jeg fæl til, eller forme de til en søt kule og brekke av fine biter som jeg spiser :)

 

Hoho, ser ut som blir instutisjon neste dette :wee:

Lenke til kommentar

-Bytter til engelsk når jeg blir alvorlig sarkastisk, irl og på nettet.

 

-Må tygge/sutte på noe mens jeg er inne, blir som oftest ei penn eller en bit av ei penn.

 

-Må ødelegge alt jeg fikler med, penner/viskelær/cd-cover/ledninger.

 

-Sjekker alltid om dørene er låst 3 ganger før jeg legger meg.

 

-Sjekker klokka når jeg ikke trenger å vite den.

 

-Går jeg i byen unngår jeg sprekker for å ha noe å gjøre mens jeg går.

 

-Må sitte med et bein over det andre, ikke på kjerringmåten.

Endret av Bruktbilen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...