Gå til innhold

Små-rare ting du gjør, tenker eller liker!


binko

Anbefalte innlegg

En annen ting er at jeg alltid skal ha det helt stille når jeg ser på TV. Er fæl til å hysje på de rundt meg. Jeg fokuserer skikkelig på tv-en og orker ikke folk som prater eller spør meg om noe. Sikkert irriterende for de som må se på TV samtidig som meg. ^^
Det bruker jeg også å gjøre. Må få med meg alt. I tillegg så må jeg se hele skjermen + 10 cm rundt den :p .
Jeg markerer tekst og venstreklikker hele tiden, veit ikke hvorfor egentlig. Sikkert en uvane.
Det bruker jeg også. Synes det er lettere å se hvor man er.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Sitter alltid på høyre side av bussen :hmm:

veit ikke hvorfor det har blitt slik :p

 

 

Jeg sitter alltid på venstre side, så langt bak som mulig, men heller ikke bakerst.

På denne måten har jeg best oversikt over hvem som kommer og går.

 

Når jeg kommer inn i rom må jeg alltid sjekke bak dører og rundt hjørner, før jeg kan sette meg ned, og da alltid med fjeset mot døren.

Vet jo aldri hvem som kan luske rundt i huset. :!:

 

En annen ting er at når jeg støvsuger/feier klarer jeg ikke holde redskapet med alle fem fingre, jeg må alltid ha pekefinger på høyre hånd fri. Ser ganske rart ut, men så glemmer jeg det aldri når jeg håndterer våpen, så det er jo ett pluss. :thumbup:

Endret av Q-melk2
Lenke til kommentar
Når jeg spiller kabal bestandig essene være i rekkefølgen: hjerter --> ruter --> kløver --> spar
Åh, samme her, men du har feil rekkefølge :ermm: Alle vet jo at den riktige rekkefølgen er spar --> hjerter --> kløver --> ruter.

 

Tror det har med religion å gjøre. De går rundt det og synger og sånt...
Hahaha, takk for dagens latter!

 

Mens PC-en laster og gjør det den skal, holder jeg inne venstre mueknapp og drar sånne fine firkanter, helst kvadrater. Gjør det ALLTID!
Det har heldigvis jeg slutta med. :cool:

 

En annen ting jeg "sliter" med, er at jeg MÅ gå på do rett før jeg legger meg, uansett om jeg virkelig må på do eller ikke. Det er veldig viktig at det siste jeg gjør før jeg legger meg i senga er å gå på do.

 

Og så har jeg en liten ting med vekkeklokker. Klarer rett og slett ikke å sette vekking på akkurat klokka sju, f.eks., det MÅ være enten 06:47, eller 07:07, og til nød 06:53.

 

Edit: og forresten, når jeg poster innlegg må jeg alltid forhåndsvise innlegget. Hvis jeg skifter ut én bokstav, eller ett ord, må jeg fremdeles forhåndsvise, slik at jeg er helt sikker på at alt er som det skal være.

Endret av dagr0z
Lenke til kommentar
Volumet på anlegget i bilen kan kun økes eller senkes med 5. Dvs, 5 - 10 - 15- 20.

 

Og før jeg setter bilen fra meg om kvelden så MÅ, og jeg gjentar MÅ: Brekket være oppe, girspaken i 1, anlegget på 5, varmeapparat på 0, rattlåsen på og langlysene må slåes av, selv om de blir slått av når jeg vrir om nøkkeln.

 

Det med volumet gjelder her også, med unntak av volumnivå 10. Det skjer aldri, da skal det stå på 11. Rett og slett fordi da er volumbaren nøyaktig like høy som teksten ved siden av. Så, 5 - 11 - 15- 20 - 25 - 30 -35 (sjelden jeg går høyere enn 30 uansett).

 

Rekkefølgen min når jeg setter fra meg bilen (når som helst):

 

- Skru av motoren

- Sette i gir (helst revers, eller eventuelt første om jeg står i oppoverbakke)

- Slippe clutch og brems (stå på giret)

- Dra i brekket

- Sjekke at jeg ikke har glemt noe i bilen

- Skru av tenninga

- Gå ut, gå fra bilen og gå noen meter, og så låse (har fjernkontroll ...)

 

Alt skal være symetrisk, slår jeg borti noe med venstre arm, slår jeg til med selv på høyre armen.

 

Ser i kjøleskapet uten grunn.

 

Ser i skuffer uten grunn.

 

Klemmer nesa og overleppa sammen.

 

Samme her! Satt faktisk å bretta overleppa oppi nesen når jeg leste det. :p

Lenke til kommentar
Hehehe, brette opp det ene øret..? :p

 

Jaja, mye rart. Hadde sånn låse-sak før, måtte kvantuppel-sjekke at døra var låst, men tror det var mye pga at foreldrene mine pressa på at jeg ikke måtte glemme det... Hehe...

 

Keep `em coming!

 

Samme her, dette gjelder kun ytterdøra altså. Skjer av og til at jeg må gå ca 30-60 m tilbake, for å skjekke det gang nummer 9999... Tar sinnsykt mye tid, men er ikke mulig å la være....

 

Grunnen er nok samme som deg

Lenke til kommentar

Jeg har som uvane når jeg skal se på video på dataen, at jeg alltid må dra vinduet helt perfekt ut i sidene slik at det ikke blir noe som helst svarte kanter i kantene. Da fokuserer jeg kun på de og ikke filmen.

 

Også når jeg skal se en video fil på internet så må jeg vente til hele filmen er ferdig lastet før jeg kan begynne å se på filmen. Hvis jeg starter filmen før den er ferdig lastet, så konsentrerer jeg meg kun over lastingen...

 

Edit: Har en jeg er støttekontakt for. Han må alltid gå på do kl. 17.00 presis!

Endret av FooReXZ
Lenke til kommentar

Jeg holder meg en del på "de edle deler", vet igrunn ikke hvorfor, jeg bare føler meg avslappa og vel når jeg gjør det. "Alle" rundt meg sier at det er skikkelig uvanlig og uforskammet, men er det flere enn meg som har en tendens til å gjøre det innimellom?

 

 

Blitt en litt uvane, på samme måte som jeg sågar gjør noen rare bevegelser med leppa noen ganger... (vanskelig å beskrive kun med ord, men er "godt det også) "På en måte" ...

Endret av Ituca
Lenke til kommentar
Hva hvis du parkerer i nedoverbakke? :thumbdown:

 

Eh, brekket er oppe? :p

 

 

Det med volumet gjelder her også, med unntak av volumnivå 10. Det skjer aldri, da skal det stå på 11. Rett og slett fordi da er volumbaren nøyaktig like høy som teksten ved siden av. Så, 5 - 11 - 15- 20 - 25 - 30 -35 (sjelden jeg går høyere enn 30 uansett).

 

Rekkefølgen min når jeg setter fra meg bilen (når som helst):

 

- Skru av motoren

- Sette i gir (helst revers, eller eventuelt første om jeg står i oppoverbakke)

- Slippe clutch og brems (stå på giret)

- Dra i brekket

- Sjekke at jeg ikke har glemt noe i bilen

- Skru av tenninga

- Gå ut, gå fra bilen og gå noen meter, og så låse (har fjernkontroll ...)

Samme her! Satt faktisk å bretta overleppa oppi nesen når jeg leste det. :p

 

Jeg har også fjernkontroll, og bruker den hver eneste gang. Jeg har hatt bilen nå i tre måneder, og jeg har enda ikke låst den opp vedhjelp av nøkkelen :p

Lenke til kommentar
Jeg må bestandig pirke på noe, feks hvis jeg sitter med en mobil eller en fjernkontroll så klarer jeg ikke å la være å ta på og av batterilokket!

Har sikkert ødelagt 20 batterilokk bare pga det :p

 

me 2. uansett hva slags fjernkontroll det er så må jeg bare åpne og lukke batterilokket helt til jeg merker at lokket begynner å bøye seg eller knekker. :dontgetit:

Lenke til kommentar

Jeg har vel en del rare greier for meg jeg også.

 

-Har en tendens til å vugge frem og tilbake

-Snurrer på flasker

-Må alltid ha på musikk eller tv'en mens jeg spiser

-Har alltid på meg headsettet uansett om jeg hører på musikk eller ikke

-Heller stearin på henda

-Hater å ta i dørhåndtak

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...