Gå til innhold

Små-rare ting du gjør, tenker eller liker!


binko

Anbefalte innlegg

Boller skal selvfølgelig klemmes flate før de spises. Kommer fra advent da jeg var ung og vi hadde boller på søndagene, da måtte de klemmes flate for å få plass til mest mulig melis.

 

Før måtte jeg også slite ut venstreskoen først, så om jeg sparket borti en kant med høyrefoten mens jeg gikk, måtte jeg gjøre det iallfall dobbelt opp med venstrefoten. Dette har heldigvis gått over av seg selv.

 

Hadde også en venn som måtte gå opp trapper med hundreogåttigraderssvinger på en spesiell måte, nemlig holde fast i rekkverket og skli utover på utsiden av foten. En gang da det satt noen i trappa på skolen ble han stående i en halvtime og vente før de gikk, og han fikk sklidd.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det gjør ikke noe det KexxY... så lenge det er Cola og ikke andre ting! ;)

 

Har en gjesteseng på rommet jeg ligger på når jeg ser på tv, (gidder ikke rydde den bort), og den har som mange andre gjestesenger enn løs madrass... Den har et trekk, overraskende nok, og "kanten" på trekket har lett for å sette seg fast i gjestesengfjærene, og det hele ender meg at jeg ikke orker å snu madrassen, men drar den opp fra fjærene den huker seg i hele tida.

 

:wee:

Lenke til kommentar

Jeg får ikke sove på kvelden om jeg ikke har trekt ut kontakt "strømpadda" som PC-en og anlegget er på. Vet jo at det ikke gjør noe om kontakten er i på natta når det ikke står på, men vil liksom være på den sikre siden eller noe. :hmm: Tror jeg er litt smårar i hodet.:p

 

Også må jeg alltid sjekke hvor mange grader det er ut før jeg legger meg, er liksom fast rutine.

Endret av Lefse
Lenke til kommentar

Volumet på anlegget i bilen kan kun økes eller senkes med 5. Dvs, 5 - 10 - 15- 20.

 

Og før jeg setter bilen fra meg om kvelden så MÅ, og jeg gjentar MÅ: Brekket være oppe, girspaken i 1, anlegget på 5, varmeapparat på 0, rattlåsen på og langlysene må slåes av, selv om de blir slått av når jeg vrir om nøkkeln.

Lenke til kommentar

Jeg har den særeste tingen. Dette er faktisk ikke kødd.

 

For å ta markeringen og høyreklikkingen til et helt annet nivå, så merker jeg en enkelt bokstav, får musepekeren til å ligge perfekt med toppen av den blå boksen, høyreklikker, trykker copy med musepekeren pekende i midten av "o"en.

 

Dette er vel forsåvidt muligens den eneste rare tingen jeg gjør, selv om folk jeg kjenner vil muligens si noe annet. :)

Lenke til kommentar

jeg blåser også på maten før jeg spiser den selv om jeg vet at den ikke er varm, vetta faen hvorfor...

 

trommer alltid på rattet når jeg stopper ved runnkjøringer,

 

 

trykker B (show all backpacks) MINST 4 ganger pr minutt når jeg ikke gjør noe når jeg spiller wow

grynter hver gang jeg ikke får til en ting på første forsøk..

 

 

trekker pusten dypt 2 ganger før jeg lukker øya for å sove..

 

 

 

denne tråden handler ikke om rare ting.. er tvangs tanker detta her :lol:

Endret av Darkey
Lenke til kommentar

Vasker ofte henda før jeg går på do, og etter... vil jo ikke være skjitten på henda når jeg løfter ut sjefen.

Ellers pusser jeg som de fleste andre her antar jeg, tennene morgen og kveld. Det som er litt spesielt er at jeg alltid må ta på tannkrem to ganger før jeg er fornøyd. dvs. -Tannkrem->pusse i 1-2minutt->tannkrem-> pusse i 1-2minutt.

Lenke til kommentar
Hehehe, brette opp det ene øret..? :p

 

Jaja, mye rart. Hadde sånn låse-sak før, måtte kvantuppel-sjekke at døra var låst, men tror det var mye pga at foreldrene mine pressa på at jeg ikke måtte glemme det... Hehe...

 

Keep `em coming!

Bruker også å sjekke om døra er låst hele tiden. Hvert fall når jeg drar laksen :p .

Lenke til kommentar

Ajajaj, kjenner meg igjen mange steder her gitt.... :p

 

Ser ut til at angående volum og tall er det mange som liker å ha det systematisert.. :hmm:

En del som holder på med høyreklikking og markering også gitt... :D

 

Nå kom jeg på enda en ting:

 

Hvis jeg skriver noe feil trykker jeg backspace heeeelt tilbake til begynnelsen av setningen, og starter på nytt... :confused:

 

Ganske upraktisk.

Lenke til kommentar

Jeg markerer tekster.

 

Mens PC-en laster og gjør det den skal, holder jeg inne venstre mueknapp og drar sånne fine firkanter, helst kvadrater. Gjør det ALLTID!

 

Klemmer boller flate.

 

Alt skal være symetrisk, slår jeg borti noe med venstre arm, slår jeg til med selv på høyre armen.

 

Ser i kjøleskapet uten grunn.

 

Ser i skuffer uten grunn.

 

Klemmer nesa og overleppa sammen.

 

Det er det jeg kom på i farta :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...