Gå til innhold

Små-rare ting du gjør, tenker eller liker!

binko

Anbefalte innlegg

Skrevet

Klemmer alltid på brødskiven før jeg spiser den, for å kjenne om den er tørr/myk/fersk uansett om jeg vet hvordan det egentlig er eller ikke

Videoannonse
Annonse
Skrevet

-"Rister med beinet"

-Fikler med snusboksen hele tia

-Sjekker kjøleskapet hele tia omtrent

-Bruker ikke puta når jeg sover, bare har puta der, legger den til si.. :p

-Sitter veldig skeivt på pc stolen, så hele stolen er blitt skeiv

-Dusjer med boxer på skolen, syns det er så gay å stå sammen med masse nakne gutter. (Virker bare rart siden jeg er den enste som gjør det)

Kan vel egentlig innrømme alt dette, er jo ikke no farlig likosm.. :p

Skrevet

Jeg har ingen små-rare ting jeg ikke vil innrømme.

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Det vil si, jeg vil ikke innrømme dem så da er det jo bare bak mål å poste her ;)
Skrevet

Når man legger seg må man jo såklart pakke dyna rundt seg skikkelig, slik at det ikke kommer kald luft (trekk) inne i dyna.

Og før når jeg var liten og hadde låst ei dør, for det meste dodører, så måtte jeg liksom riste i døren fram og tilbake en ca 10 ganger for å sjekke om døra virkelig var låst. Og selv om døra var låst på rist nummer 10, så var det jo ikke sikkert at den var låst på neste rist. :p

Skrevet
Sjekker ALLTID under senga og inni skapet før jeg legger meg. Tvangstanker jeg har hatt lenge. Klarer ikke å sove uten å ha sjekket.

Hva om du en dag finner no/noen der da? Hva gjør du da? :p

Skrevet (endret)
Hva om du en dag finner no/noen der da? Hva gjør du da? .

Da blir jeg sikkert drept. Ikke vet jeg.

En annen ting er at jeg ikke klarer å ha foten utenfor senga eller sofaen. Av en eller annen grunn føler jeg noen skal kutte akilisen min.

Endret av gåte
Skrevet
Hva om du en dag finner no/noen der da? Hva gjør du da? .

Da blir jeg sikkert drept. Ikke vet jeg.

En annen ting er at jeg ikke klarer å ha foten utenfor senga eller sofaen. Av en eller annen grunn føler jeg noen skal kutte akilisen min.

Offer fra fra house of wax. :!:

Skrevet

Gjør det samme, det er spesielt viktig i senga, får ikke sove ellers :p

Noe annet er at jeg plystrer ekstremt mye, av og til så mye at jeg blir lettere irretert selv....

Skrevet
Jeg har som vane å spille bass-trommen i sangen jeg hører/tenker på med begge føttene :new_woot: .

Sikkert vanlig for rocke-musikere?

I dette øyeblikk gjør jeg dette, til stor ergelse for listepop-lytterne bak meg :innocent:

kan ikke noe for det :whistle: selv om det er Lamb of God ;)

Skrevet

Jeg klarer ikke å dusje med mindre jeg driter og pusser tenner samtidig. Heldigvis har jeg ganske lite bad, så det går fint.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...