Gå til innhold

Portal. aldri ledd så mye av et spill før


Anbefalte innlegg

Utrolig, jeg var veldig skeptisk men nå har jeg sittet konstant å er ferdig...

 

Tuen takk til de som linket Still Alive sangen, den var så gullegod bonus å få på slutten...

 

Np, den er så hjertevarm og god :). Måtte bare lage egen link fordi jeg ikke fikk til å laste ned med torrent. Brukte et program for å hente ut sangen fra Steam mappen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette er søren klype meg den vittigste spillopplevelsen jeg har hatt på år og dag. Gameplayet i Portal er veldig gøy i seg selv, men den sosialt utilpasse lystløgneren av en guide-datamaskin tar fullstendig kaka. Dialogen (monologen) er så velskrevet at jeg mistenker ikke-nerder for å ha en finger med i spillet. Også sluttsangen da. Nei, fy flate, lenk de gutta fast i den kreative delen av Valve med en eneste gang.

Lenke til kommentar
Jeg brukte mye tid på å komme meg inn i den 'sjakten' på veggen rett etter den tingen som skyter hull på vinduer på siste brettet. Hadde for mye fokus på portaler og slike companion cubes. Holdt på å slå meg selv når jeg fant ut hvordan jeg skulle komme forbi :D

 

Helt genialt spill. De step trail sakene er slemme.

 

Jeg sitter fast her. Lyst til å hjelpe meg i spoiler? Frustrert. :p

 

 

Edit: Nvm. Klarte det. :p

Endret av edds
Lenke til kommentar
Jeg sitter fast her. Lyst til å hjelpe meg i spoiler? Frustrert. :p

 

Kunne ha spoila til deg men finner faen ikkje spoilertaggene i nye forumet...

Genialt spel ja... satt litt fast av og til, men så tenkte eg, faen det skal jo være mulig å komme fram... sleit også lenge der du sitter fast nå... kan sende deg eit tips på pm.

Lenke til kommentar
Dette spillet er bare genialt!

 

Eneste som irriterer meg er at jeg sitter fast helt på slutten :wee:

 

Hvor hu sier at jeg skal legge meg ned og legge fra meg våpnet så skal jeg hentes til partey, men der stopper det jo? :O

 

 

 

Du har fått svar, men vil abre si at dette ikke er slutten :) Du er kanskje bare kommet litt over halvveis.

 

 

 

Lenke til kommentar

Som andre sikkert har sagt før meg så er the Orange Pack helt sinnsykt bra. Utrolig mye for pengene.

Portal var friskt og morsomt, ganske kjapt å spille gjennom, men med tanke på at man får så mye mer i samme pakke, så er det så absolutt verdt pengene. Beste var jo selvsagt lyden :)

 

Noen som har hoppet igang med Team Fortress 2 eller? Tror dere at det kan bli det nye store, eller går man lei? Har ikke prøvd det enda.. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...