Gå til innhold

Portal. aldri ledd så mye av et spill før


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

syntes det var facinerende... ordet er sikkert feil skrevet... digger når man faller igjennom etasjer osv... eller fra tak til golv... også når den vrir på kamera... skulle hatt sånn stol som gjorde det samme! hadde vore ufattlig stilig!

 

men nå er eg stuck! på disse bonusbretta...

 

http://img131.imageshack.us/img131/8867/te...nced0009py5.jpg legger bare ein slik link, tilfelle noken ikkje vil sjå!

 

kom gjerne med tips!

Lenke til kommentar

Fikk en god cube følelse av det hele, kunne nok lagd et gigantisk spill av det hele, gikk ikke lei i det hele tatt med med kommentator stemmen igjennom spillet :wee:

 

Jeg er spent på hva de kan finne på med dette, da dette bare var for å vise fram litt av det de har funnet på.

 

Edit: Oh yeah, i morgen blir nok episode two ferdig, hurra!

Endret av Bruktbilen
Lenke til kommentar
Spillte igjennom det og det var fun i begynnelsen, og så ble det bare tamp og dårlig.

 

Dagen etterpå jeg var ferdig så jeg steam updated det. Og wips, først NÅ kan jeg høre maskinen som snakker til meg..... how should i have known..... damid!

 

valve xD

Hørte ikke noe lyd ved føtsre gjennomspilling jeg heller, men fy faen så genialt det blei når jeg spilte det på nytt med stemmen.

 

"remember when we was trying to murder you, and you just: no way, that was great"

Fritt fra hukomelsen

Endret av thadon
Lenke til kommentar

Jeg brukte mye tid på å komme meg inn i den 'sjakten' på veggen rett etter den tingen som skyter hull på vinduer på siste brettet. Hadde for mye fokus på portaler og slike companion cubes. Holdt på å slå meg selv når jeg fant ut hvordan jeg skulle komme forbi :D

 

Helt genialt spill. De step trail sakene er slemme.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...