Gå til innhold

Half Life 2 Episode 2 er KONGE :) Inneholder Spoilere !

Anbefalte innlegg

Skrevet

Strider-kampen er vel noe av det råeste i noe spill noen sinne. Har spilt gjennom det brettet 3 ganger nå, og hver gang har jeg hjertet i halsen. Er ikke så mye utfordring lengre da. Men det skjer jo ting man ikke kan kontrollere noen ganger. Som da jeg skulle kjøre over en hunter, men han hoppa vekk og bilen taket. Da lurte jeg på hva faen jeg skulle gjøre. 3 huntere rundt meg pluss et par stridere.

Utenom bilen så er huntere veldig sårbare for enkelte objekter. Tror den bare tåler et par punts ifra stubbene.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Det var det de var der for.

Syntes de bare var i veien og gjorde manøvrering av bilen litt mere tricky.

Det var rett som det var hunterne hoppet unna men da var det bare å snu og prøve igjen.

Endret av perpyro
Skrevet (endret)

Lurer på om G-man er avbildet under ?

ep2_outland_11b0004.jpg

Henger i det rommet der Alyx henter te til faren.

Ellers:

Nisse.jpg

"Item In Rocket"

Trenger ikke nissen da ? er kanskje nokk med et malingspann eller.no ?

Synes å huske det bildet i fra HL2 også ?

Endret av SatanClaws
Skrevet

Det er Dr. Breen som er skrapet vekk fra bildet. Trolig Eli Vance som har gjort det.

G-man var den som gav prøven til eksperimentet i Black Mesa, og dermed var grunnen til at The Combine kom til jorden. La oss håpe han har en god forklaring...

Skrevet (endret)

TCi ordner opp!

Er nok det som er saken ja.

EDIT: Når man først skal smiske, har jeg fortalt deg hvor friskt og vakkert hår du har TCi?

Endret av Binko
Skrevet
EDIT: Når man først skal smiske, har jeg fortalt deg hvor friskt og vakkert hår du har TCi?

Skjønte ikke hva du mente

Skrevet

På bildet til SatanClaws er "Dr. Breen" høy og smal. G-Man er vell minst like høy og smal. Som sagt var aldri G-man ansatt i Black Mesa. Er litt mystikk rundt det bildet.

I Hl1 ser vi G-Man stå å prate med en annen forsker gjennom et vindu. Er det her han leverer prøven?

Et lite spørsmål:

Hvordan får man opp Console I Episode 2?

Skrevet
Et lite spørsmål:

Høyeklikk på steam nede til høyre på startlinja -> games -> høyreklikk på spillet du vil ha det i -> properties -> set launch options -> skriv "-console" -> ok -> start spillet.

Skrevet
På bildet til SatanClaws er "Dr. Breen" høy og smal. G-Man er vell minst like høy og smal. Som sagt var aldri G-man ansatt i Black Mesa. Er litt mystikk rundt det bildet.

I Hl1 ser vi G-Man stå å prate med en annen forsker gjennom et vindu. Er det her han leverer prøven?

Et lite spørsmål:

Er ikke mye mystikk rundt det bildet nei, for du har en del av forsker kolegaene til Gordon, deriblant Gordon selv, Dr Kleiner og Eli. Breen var administratoren for Black Mesa, og selvfølgelig et del av det teamet. I starten sier Alyx "Dont get my father strating on Dr Breen". Så det er vel meget forklarlig at de skraper Breen, som leverte menneskeheten på et sølvfat til The Combines.

Du ser G-Man flere ganger i HL1 samme som i HL2. Det er mye mystikk rundt denne mannen og det er ikke mye man vet om han. Får håpe at Ep3 gir noen svar om hvem G-Man er, dog jeg håper han finner seg en tykk jakke å ha på se når han svinser i isødet med Gordon og co.

Skrevet (endret)

Stilig bilde SatanClaws ;) Jam, jeg tror faktsik at det er G-Man, selv om mange mener han aldri har jobbet i Black Mesa.

Uansett, er det noen som klarer å gjette hva det bildet under er? :p Det er selvsagt fra Episode Two.

Endret av _Zeke
Skrevet (endret)
tipper det er en av de... Magnusson bombene eller hva de het som går av veldig close

Riktig ;) Og med host_timescale 0.01

EDIT: Men de heter vel strider-busters ;)

Endret av _Zeke
Skrevet

Strider busterne er jo egentlig en helt latterlig oppfinnelse :p Eneste grunn til at den fungerer, er jo pga. gravity gun :)

Men de er jo gode for oss, siden vi har gravity gun. De er også gøye å bruke :)

Skrevet
Strider busterne er jo egentlig en helt latterlig oppfinnelse :p Eneste grunn til at den fungerer, er jo pga. gravity gun :)

Men de er jo gode for oss, siden vi har gravity gun. De er også gøye å bruke :)

Kunne banne på at Magnusson sa de het Magnusson Device jeg :p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...