mailes Skrevet 9. oktober 2007 Skrevet 9. oktober 2007 (endret) Hei har ak fått Tv Giant i posten å forsøk å installere det 5 ganger nå...... men ikke f.. om det funker. Noen andre med samme feilen. ?? Har Windows Oppgavebehandlign oppe å der står det på status "svarer ikke" Er oppe nå "sysfader" av og till før det klikker. Endret 9. oktober 2007 av mailes
mailes Skrevet 9. oktober 2007 Forfatter Skrevet 9. oktober 2007 Har nu forsøkt å installere spillet på nytt med en anne cd. Men funka ikke det heller...... ffffffffffffff
Laserlasse Skrevet 9. oktober 2007 Skrevet 9. oktober 2007 Enklere om du oppgir litt mer informasjon - hva slags system du har, om du får noen feilmeldinger etc.
mailes Skrevet 9. oktober 2007 Forfatter Skrevet 9. oktober 2007 Enklere om du oppgir litt mer informasjon - hva slags system du har, om du får noen feilmeldinger etc. Ingen feil mld. Installerer det på vanlig måte, men når jeg starter spillet fuker det kun i et par sekunder. DuoCore 6600 2,4GHz, 3gig ram, GeForce 8800GTS 768Ram, Xp Home Edition.
mailes Skrevet 10. oktober 2007 Forfatter Skrevet 10. oktober 2007 slå av ene kjernen i CPU'en din Ok hvordan gjør jeg det ? Ja en liten feil der ang ram på skjermkortet det er kun 640.
mailes Skrevet 10. oktober 2007 Forfatter Skrevet 10. oktober 2007 Yeeeeeeee da va det fikset. Nesten for enkelt. Installerte ny driver til lydkortet så fuket det......
Piratpjokken Skrevet 10. oktober 2007 Skrevet 10. oktober 2007 den må du forklare meg! Lydkortet? Er du sikker på at du ikke mener skjermkortet?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå