Gå til innhold

Japan får hvit PS3 40 GB

kilik

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den hvite PS3 kontrollen ser lekker ut! Får så lyst på PS3 av å se på de forskjellige trådene her :p Men har allerede to herlige Next Gen konsoller så kan ikke klage :)

Videoannonse
Annonse
Gjest member-97590
Skrevet

Kommer vel kvit til Europa og en gang?

Får se om eg kjøper meg en PS3 en gang, men då skal den vere kvit!

Skrevet

Ja, det er ekstremt billig sammenlignet med Norge. Men frakt helt fra Japan samt toll+gebyr blir vel fort en tusenlapp ekstra...

Skrevet

nei, den var jo rett og slett stygg!!

Svart glossy passer perfekt med min tv i samme utførelse! :love:

OT:Nice forum nå da!

Skjedde i natt??

Skrevet (endret)

skulle gjerne hatt en hvit ps3 =)

Riper syntes så fort på svart (ser det på pc kabinettet) men vet ikke hvordan dette er på ps3 da jeg venter på pris nedslag før jeg kjøper ^^

Endret av djrabbit88
Skrevet

Å-Rooosenboorg, å-Rooooosenboooorg! *Tralallalallalalaaaaa!*

Hiv ut i så mange farger som mulig, slik at vi har valgmuligheter.

Valgmuligheter er viktig.

Skrevet

Den blå teksten frampå kontrollren ble ganske glorete ja...nesten apple...Men 2548 for en PS3?!?!?! Faen til helvete med norkse avgifter og flerspråkelige europa som tvinger oss med dyre språk vi ikke trenger! *søker etter japansk-kurs*

Skrevet
Da er det bare å importer kontrollere fra Japan da :love:

Eg kan nesten ikkje vente til eg får DS3 eg, litt meir vekt i kontrollen blir deilig. Men den skal vere svart!

Skrevet
Denne syns jeg er fresh :) fine lyse farger, passer kanskje ikke så bra i stuen.

Er det et bilde av pes 08 bundelen du har der? Har jo gått et rykte om at Sony skal slippe ps3 40 gb med pes 08, i så fall hadde jeg nå trodd konsollen skulle se normal ut den der var bare ekkel.

Liker ikke at konsoller skal ha et tema fra et spill som for eksempel xbox 360 halo 3 edition, syns bare det er stygt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...