Gå til innhold

Vedlikehold i forumet


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Flott oppdatering, har blitt kjempeflott. Jeg har sett fram til muligheten til å velge IPB Pro utseendet, men jeg savner en meny slik som er i "våre" utseendet. Menyen må gjerne være på topp, men vil gjerne ha en alle linkene som er i den ordinære menyen på venstreside i f.eks. diskusjon.no utseendet. Er dette mulig å ordne? Da hadde jeg blitt über-glad!

 

Og en liten ting til: hadde vært fint om newpost.gif var litt større, så den ble lettere å treffe.

Endret av AndyG
Lenke til kommentar
I hovedmenyen, der den alltid har vært. (den har blitt flyttet litt på dog)

Ser den ikkje, eg. Bruker Gamer.nos skin, ser den på Diskusjon.no sitt skin, men ikkje Gamer.no sitt. Og det kjem ikkje noko opp når eg trykkjer Mine venner eller Min Assistent (forstatt Gamer.no).

 

Edit: Var jævlig uvant dette her, men må nok venne meg til det.

 

Edit 2: Såg nettopp at [center*]-taggen i signaturen min ikkje funka.

 

Edit 3: Hurtigendring funker ikkje i Gamer.no skin heller. Fekk til [center*]-taggen, skreiv den med små bokstaver.

Endret av überSviker
Lenke til kommentar

Må bare slenge inn at jeg IKKE likte slik medlemslista ser ut nå (diskusjon.no-skinnet). Mye bedre slik det så ut før. Men jeg regener ikke med at dette er noen stor sak å ordne. Ei heller regner jeg med at det er øverst på prioriteringslista akkurat nå :p

Endret av L4r5
Lenke til kommentar
- Knappene for slett, redigér, sitér, svar osv er nå på engelsk.

Ifølge språklige retningslinjene for oversettelser til bokmål (Skolelinux, KDE, OpenOffice osv) skal man aldri bruke aksent i imperativ.

http://i18n.skolelinux.no/retningslinjer.html#destHeader17

 

 

Kommentarer til oversettelsen av knapper i skrivefeltet:

 

* venstrejustér/høyrejustér => venstrejuster/høyrejuster (oversettelsen er ikke uniform, under "innleggsvalg" brukes det: "aktiver smil?", som kunne blitt oversatt til "aktiver smilefjes?")

* editor => skriv om med redigering, tekstprogram/skriveprogram o.l.

* e-postlink => e-postlenke

* sett inn link => sett inn lenke

* smil => smilefjes

* veksle HTML -kilde => veksle HTML-kilde

 

Under skrivefeltet:

 

* Maks størrelse på én opplasting => Maks (eller maksimal) størrelse pr opplasting

* Forhåndsvise innlegg => kan med fordel endres til "Forhåndsvis innlegg"

 

Når man trykker "Edit":

 

* Hurtig endring => Hurtigredigering

* Bruk full editor => dårlig norsk, har ingen gode forslag i farta

* Fullfør/Avbryt endring => [...] redigering

 

Store knapper:

 

* Hvorfor er ingen av de store knappene oversatt? (edit, quote, reply, fast reply, add reply, new topic)

Endret av mandela
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...