Gå til innhold

Vedlikehold i forumet


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ha tålmodighet folkens, det jobbes på spreng for å fikse alle bugs og problemer.

 

Er det noko du meiner er feil, noko som mangler og liknande så informer om saken her så vil det bli tatt hand om. Å klage og syte over at den funksjonen er borte og den mangler er nyttelaust, ting vil bli tatt hand om i den rekkefølge og hastighet som drift velger.

 

Til dømes vil dynamisk tema kome tilbake etterkvart. :)

Lenke til kommentar

Liker den nye designen jeg. Folk klager alltid når noe nytt kommer, uansett hvor mye bedre det er. Bare gi det litt tid folkens, dere venner dere til det. Det eneste som er litt teit nå, er at det er en blanning av norsk og engelsk. Det fikser dere nok snart tenker jeg.

 

Men, er det noe spesiell grunn til at "my friends" har et ape-ikon? Antyder dere noe? :)

Lenke til kommentar
Når forumet ble oppgradert så fungerte ikke den sentrerte signaturen min. Men når jeg fjernet sentreringen og la det inn på nytt så fungerte det plutselig igjen. Just letting you guys know

 

Jeg trengte bare å trykke "oppdater signatur", så funka det fint. Trenger ikke gjøre noe med saken, egentlig! :)

Lenke til kommentar

- Få tilbake "marker forumet som lest" som normal tekst sånn at det går an å bruke linken uten å bruke musa!

 

- Alle dropdown-menyer kommer helt til venstre (og er dessuten en forbanna uting fordi man må bruke musa og det i to steg for å få gjort de enkleste ting).

 

- Hurtigsvar kommer under "x bruker leser i emnet".

 

- Tango-ikoner er ikke pent, og spesielt ikke når de er klemt inni hverandre.

 

Edit:

Bildet man må klikke på for å komme til nye innlegg i en tråd er jo blitt knøttlite. Det er jo tross alt den eneste meningsfulle måten å åpne en tråd på (hvem leser snow-dogs picture humor thread fra starten hver gang?), så det bør være mulig å treffe uten å bruke mikroskop.

Endret av tsg1zzn
Lenke til kommentar
Synes dere bør fjerne de ikonene ved siden av mine inlegg, min assistent og mine venner. De er bare irriterende.

 

Oo.. nice "nytt innlegg" design :p (Har ikke sett det før nå)

Om du ikke liker bildene kan du f.eks bruke adblock i firefox til å fjerne bildene fra din nettleser permanent ;)

 

Finner ikke ut hvordan hurtigredigering fungerer =/ eller så fungerer det ikke i firefox..

Edit: Nå funket det ja :D

Endret av goggen90
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...