Gå til innhold

Playstation 3 informasjonstråd - Oppdatert 19. juli 2008

Nimrad

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei.

Pent arbeid trådstarter.

Var akkurat de tinga jeg lurte på, MEN...er det vanlig rca lydutgang for lyd i stereo, til stereoanlegget mitt da?

Mvh

Kokidoiten

Endret av Kokidoiten
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen som vet hvorfor PS3-en ikke finner bildene som jeg har lagt på minnepennen min? (OCZ 4GB formatert til FAT32). Kommer bare opp at der ikke er noe innpå, men har lagt inn mange bilder, både i mappe og rett på roten. :hmm:

Skrevet

Ok, kan jeg foresten fortsette å stille spørsmål i denne tråden, eller skal det kun være informasjonsdiskusjon her? :p

I alle fall, noen som har noe å anbefale for å style opp PS3 inside? Programmer, temaer osv? :)

Skrevet (endret)
Hei.

Pent arbeid trådstarter.

Var akkurat de tinga jeg lurte på, MEN...er det vanlig rca lydutgang for lyd i stereo, til stereoanlegget mitt da?

Mvh

Kokidoiten

Du kan bruke A/V Multi out utgangen til å overføre kun lyd gjennom phono kontakter.

PS: Moderatorne liker helst at folk oppretter egne tråder for spørsmål siden det er uoversiktlig og stille masse forskjellige spørsmål i en tråd.

Endret av Nimrad
Skrevet

Stemmer det at det ikke lenger produseres 60GB playstation 3 konsoller lenger? Slik at det nå ikke lenger er mulig å få tak i en Playstation3 som også spiller de gamle PS2 spillene?

Skrevet
Stemmer det at det ikke lenger produseres 60GB playstation 3 konsoller lenger? Slik at det nå ikke lenger er mulig å få tak i en Playstation3 som også spiller de gamle PS2 spillene?

De har stoppet å lage 60 gb'en men du kan få bestilt den eller 80 gb fra utlandet

Skrevet

Om du kan velge hva som skal være lyd ut via PS3, så gjør du det. Hvis du bruker HDMI, velg riktig HDMI-utgang fra TV-en når du kobler den opp mot PS3 (om det er flere HDMI-utganger fra TV-en).

Skrevet

Hmm, skiftet til NRK og tilbake igjen, men da virket den ikke. Men når jeg skiftet til en annen HDMI-inngang og så tilbake igjen så kom lyden :hmm: Merkelig, men problem løst i alle fall! :)

Skrevet

Du kan bruke A/V Multi out utgangen til å overføre kun lyd gjennom phono kontakter.

PS: Moderatorne liker helst at folk oppretter egne tråder for spørsmål siden det er uoversiktlig og stille masse forskjellige spørsmål i en tråd.

Takk for svar Nimrod.

Da blir det ps3 over jul :dribble:

Tja, da blir det ikke lange tråder akkurat, her på forumet

Mvh

Skrevet

Jeg stusser på hvordan jeg endrer mitt online kallenavn? Synes det er kjedelig å hete steffenm i f.eks Call of Duty. Har bladd igjennom kontoadministrasjon uten å bli noe særlig klokere. De enkelte spillene ser heller ikke ut til å ha noe. Må jeg lage en ny konto og miste all fremgangen i spillene?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...