Gå til innhold

Boikott juleprodukter fram til 1. desember!

Snorre

Vil du boikotte juleproduker til desember?  

439 stemmer

1. 1. Vil du boikotte juleproduker til desember?

• Ja
      238
    • Nei
      160
    • Vet ikke
      41

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg spiser gjennomsnittlig 20 kilo marsipan og drikker 40 liter julebrus i en julesesong.

Å be meg om å gjøre dette på bare en måned..... No way José.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
onai !_! pepperkakene kommer for tidlig, tror verden går under altså

Enten kan du komme med seriøse kommentarer, eller så kan du dra de usaklige kommentarene dine og deg selv ut av tråden. Jeg er klar over at dette ikke er verdens store problem, og at det for mange ikke er et problem i det hele tatt. Men det hindrer da meg ikke i å bry meg litt om det vel.

Skrevet

Jeg er veldig, veldig med på den boikotten. Riktignok har det hendt at jeg i svake øyeblikk har tatt smaksprøver i slutten av november som en "teaser", men utover det er det forbeholdt advent/jul.

Skrevet

Kommer jeg aldri til å greie... Når jeg tenker på det spiste jeg pepperkaker igår. Men er synd at de starter så fryktlig tidlig ja, kunne ihvertfall venta til Tippeligaen er over...

Skrevet

Jeg liker jula, dermed skader det meg ikke om den kommer tidligere. Faktisk har jeg vært så tidlig ute at jeg handlet julegaver til i år alt i juni 2005. Slå den!

Dessuten er det mørkt og kaldt i Norge fra september til april uansett.

Skrevet

Hmm, synes de som lager marsipanen er litt pengegriske. Oppdaget flere butikker som selger marsipan nå...

Uansett, Venter nok til midt i November før jeg begynner å engang tenke på det. Synes det blir litt stress med første Desember :)

Skrevet

Det er vel ikke selve innkjøpet som gjør at man kommer i julestemning? Det er forbruket! Har null problemer med at det har kommet juleprodukter i butikkene nå. Jeg har null problemer med å kjøpe det heller skulle jeg få lyst på.

Skrevet

Jeg selger julemarsipan hver dag, og det irriterer meg litt. Vi er i midten av oktober!

Men julebrus vil jeg ha. Jeg er jævlig dobbeltmoralsk egentlig.

Skrevet
Jeg spiser gjennomsnittlig 20 kilo marsipan og drikker 40 liter julebrus i en julesesong.

Å be meg om å gjøre dette på bare en måned..... No way José.

Men en julesesong er den ene måneden som vi så fint kaller desember.

Skrevet

Jeg har syndet, klarte ikke dy meg når jeg så julebrusen sammen med alle de andre brusene i butikken, som plutselig ikke virket så fristende lenger. =(

Nå skal jeg derimot klare meg til slutten av november, håper jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...