Gå til innhold

The Big Bang Theory - Alle sesonger (USA-sendetid) - Generell diskusjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
vi får også se at de spiller WoW, men selvsagt vet forfatterene ingen ting om det, så de bare finner opp noe med "The sword of azeroth" :p

 

synes den var grei jeg. Spiller ikke WoW selv, men skjønte godt hva de mente med den av hva jeg har hørt av kompiser om WoW

Lenke til kommentar
Gud, de scenene med Summer Glau og de mellom Sheldon og Penny var noe av det beste vi har sett i denne sesongen til nå.

Hehe, ante det kom en litt lettere løsning på den mystery-boksen til Sheldon når Penny spurte om han hadde noe 'emotional attachments' til den :!:

Lenke til kommentar
Gud, de scenene med Summer Glau og de mellom Sheldon og Penny var noe av det beste vi har sett i denne sesongen til nå.

Hehe, ante det kom en litt lettere løsning på den mystery-boksen til Sheldon når Penny spurte om han hadde noe 'emotional attachments' til den :!:

 

Penny er smart på sin måte :p

 

OT: hvor kan man få kjøpt sånne bokser? elsker sånne pusle ting :p

Lenke til kommentar
Men man på passe på å se serien sammen med de rette folkene som også tar vitsene, satt og så en episode sammen med søstern, og ble litt flaut når hun bare satt og så rart på meg mens jeg lo.

Second that, haha dreit meg skikkelig ut en gang. Var med ei jente jeg holdt på med for noen måneder sia og hu hadde vært hos meg å sett på film og sånn, og det var enda en stund til hun skulle hjem så jeg tenkte at jeg kunne sette på en episode med the big bang theory, men skjønte fort at det kanskje ikke var mitt i blinken. Selv synes jeg det er helg genialt og storkoser meg i hver episode, synd de er så korte. Kan fortsette for alltid for min del, kommer ikke til å gå lei med det første :)

 

Edit: lol jeg hadde skrivd det tidligere i tråden :p jaja

Endret av Tmz
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Denne serien er bare fantastisk :wee: . Det som er litt synd er karakteren Leonard, og Penny forsåvidt. Skal ikke si noe på skuespillet til Johnny Galecki, men karakteren finner jeg anstrengende og bommer på stereotypisk geek som har briller og bøyd nakke på en måte.

Penny, Kaley Cuoco er da latterlig heit, er litt for fjortiss/dum idiotkjerring i mine øyne. De bedre scenene med henne er når alle 5 er inne på rommet og spiser, resten kunne jeg vært foruten.

Ellers så er Sheldon i en klasse for seg selv. Tatt utrolig på kornet føler jeg, og jeg kommer til å ha problemer med å se skuespilleren spille en ordentlig scene noensinne.

Så har vi Rajesh og Howard. Disse to passer så utrolig godt inn, på hver sin side av skalaen :!: . Selv om Rajesh sin stille karakter blir dratt litt for langt noen ganger, og det er mer et sukk enn et smil fra min side. Og moren til Howard er jo bare herlig, de scenene jeg tror jeg har ledd mest når jeg har sett.

 

Ellers skal serien ha stort pluss for utrolig kule t-skjorter og morsomme referanser til flere stereotyper i samfunnet. Jøder og indere er alltid morsomme :!: .

 

Alt i alt, takk til den som fikk meg til å se denne serien :D .

Lenke til kommentar
Det som er litt synd er karakteren Leonard, og Penny forsåvidt. Skal ikke si noe på skuespillet til Johnny Galecki, men karakteren finner jeg anstrengende og bommer på stereotypisk geek som har briller og bøyd nakke på en måte.

Jeg føler du har tatt feil av hva Leonard skal være (men jeg har ikke noe imot at du misliker karakteren). Innenfor geek-sjangeren har alle hvert sitt spesialfelt:

 

Sheldon - crazy, virkelighetsfjern

Rajesh - sjenert/angst for jenter, utlending

Howard - keyboard jockey PUA som bor hos mora si, med skyhøy selvtillit.

Leonard - ryggradsløs, puslete, småfeminin

 

Elsker scenene med mora til Howard jeg også, kjenner meg igjen til tider med skrikinga dem to imellom.

 

Leslie Winkle - nerdejenta, er også en karakter jeg synes er kul, spesielt hennes krangler med Sheldon.

Endret av Quicko
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...