Gå til innhold

"Lagerstatus: Ubekreftet" Hva betyr det?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Et år var selvfølgelig å overdrive da :) Men har jeg noe krav på max. tid for levering? Angrefristen varer vel til 2 uker etter at varen er _levert_, ikke sant? Varen er allerede betalt..

 

Jeg fikk altså en vare til en bra pris, men om det tar en måned å få den levert, så kunne jeg kanskje fått den like billig et annet sted..

Lenke til kommentar

I teorien kan det ta uendelig med tid. I praksis som regel maks noen uker før de får varen inn på lager. Angrefristen starter den dagen du MOTTAR varen(e).

 

Ubekreftet er altså ubekreftet. Ikke bekreftet. Usikkert. Ingen vet med sikkerhet.

 

Du har ikke krav på noe som helst mtp. leveringstid. Men vet flere butikker gir deg igjen penger hvis produktet går ned i pris pga. leveringstiden er høy. Dette er heller ikke noe du har krav på, men heller god service og for å forhindre for mange angrefrister.

 

Edit: Du kan selvsagt avbestille når du vil. Det er vel din sterkeste rettighet :)

Endret av Ninjahamster
Lenke til kommentar

Netshop har en mildt sagt besynderlig måte å rapportere lagerstatus på.

Se LianLi PCC30b der status er fjernlager 1-3 dgr, bestill og leveringsdato er endret til 10.10.2007 ubekreftet!

 

Utvilsomt for å tiltrekke seg kunder som er utolmodige. Systemet kan tross alt ikke være så idiotisk at det gir oppdatert leveringsstatus på bekreftet ordre men ikke på varebeholdning i nutikken.

 

Er mer enn litt fristet til å avbestille. Netshop har ikke en høy stjerne hos meg for tiden. Har fortsatt en disk som fungerer bedre som vibrator enn noe annet og fikk ikke returnere den etter 1 mnd . eller 2.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...