Gå til innhold

Metal: A Headbanger's Guide


Anathema

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen her som hører på Whourkr? Sinnsykt awesome elektronisk metall.

Kunne høres småinteressant ut, selv om jeg foretrekker The Berzerker om jeg skal ha noe i den gata der. Berzerker er barskt som faen.

 

http://www.youtube.com/watch?v=7Z3UA5Ketp8

 

Animosity-skiva er å anbefale.

 

Har noen av dere vært på Megadeth live? Hærregud, tror det er noe av det sykeste jeg har vært meg på. Så utrolig fet sound. Så dem sammen med Testament og Slayer på US. Carnage Tour. Utrolig opplevelse.

Endret av simensr
Lenke til kommentar

1349 er gode live, de har veldig mange konserter bak seg, både store og små. Jeg har sett dem 2 ganger i oslo, de spiller knallbra men lyden har vært opp og ned. Første konserten hørte ingen et kvekk av det Ravn hylte i mikken, det så bare komisk ut. Fyren sto og skreik ballene av seg men det drukna helt i diskantgitar og skarptromme blasts.

 

Den andre gangen var på Inferno, det var faktisk veldig bra. Ravn er veldig energisk frontmann.

Lenke til kommentar

Nokon som skal på 1349 i Haugesund i morgon?

 

Og er dei noko og sjå live?

1349 spilte på Southern Discomfort for et par uker siden. Konserten var fantastisk! Desverre var lokalet under halvfult, men det var lett å komme tett på bandet, omtrent som en intimkonsert. Nå har de faktisk gitt ut to album de siste årene, men det var nok av gamle grimgode låter å kjenne igjen. Åpningen var helt overlegen - Riders of the Apocalypse, Nathicana...

Endret av Abigor
Lenke til kommentar

Noen som skal på Purified in Blood og Kvelertak konserten 7. okt? Regner med at jeg skal :D

Var planen det, men etter Hallgeir hoppa tre meter i fritt fall i går og spjæra hælen, er jeg faen meg redd for at Purified avlyser. Steppa forøvrig personlig inn som vokalist på "Under den Svarte Himmel" før gutta ga seg.

Lenke til kommentar

Noen som skal på Purified in Blood og Kvelertak konserten 7. okt? Regner med at jeg skal :D

Var planen det, men etter Hallgeir hoppa tre meter i fritt fall i går og spjæra hælen, er jeg faen meg redd for at Purified avlyser. Steppa forøvrig personlig inn som vokalist på "Under den Svarte Himmel" før gutta ga seg.

Leste akkurat om det, du er btw min nye helt.

Lenke til kommentar

Mtp at det er slik på 99 av 100 konserter tror jeg muligens det kan være mer enn en dårlig lydmann.

 

Sett Slayer live 4 ganger, aldri med dårlig lyd. En kamerat er Slayerfan deluxe og har vel sett en 20-30 konserter, blant annet i Vegas og shit, og har heller aldri vært nevneverdig plaget av dårlig lyd. Hvor mange ganger har du sett Slayer live?

Lenke til kommentar

Sett Slayer live 4 ganger, aldri med dårlig lyd. En kamerat er Slayerfan deluxe og har vel sett en 20-30 konserter, blant annet i Vegas og shit, og har heller aldri vært nevneverdig plaget av dårlig lyd. Hvor mange ganger har du sett Slayer live?

Beklager, men det der nekter jeg å tro på.

 

Jeg har store planer om Iron Maiden neste år.

Samme her. Billetten er på vei.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...