Gå til innhold

Metal: A Headbanger's Guide

Anathema

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Hun høres da grei ut i sitt gamle band, Witchbreed:

Typisk power-jente-metal stemme. Sjefen ble tydeligvis imponert nok til å be Jo om å dra sin vei, så..

Endret av Bytex
Skrevet

Har akkurat sett a headbangers Journey for 3 gang på 2 dager nå =D, også skal jeg se den i Norsk timen i morgen, til særemnet mitt, får så jævlig gåsehud av den.

Skrevet

veit ikke om dette er diskutert tidligere i tråden men hva syns folket her inne om at keep of kalessin deltar i MGP?

bra/dårlig?

hva syns dere om låta?

jeg syns sjøl at det er gøy de prøver men la heller mgp drive med de felespillende gnomene sine og de østeuropeiske transene og homsene og la hele greia dø. bortkasta penger hele greia.

sangen i seg sjøl er OK.. ikke det meste Keep of kalessin har spytta ut men over det meste av grand prix låter som har blitt spydd ut over årene.

Skrevet
Hun høres da grei ut i sitt gamle band, Witchbreed:

Hu høres totalt uinteressant ut. Hørt det før på en måte. Setter en til side hvor flink Jo er og alt det der så hadde hu om ikke annet en stemme som skilte seg ut litt. Det har ikke hu nye dama.

Skrevet
Og Dio er en trivelig liten dverg også.

Ja, fy faen å liten han egentlig var :p

Stod og gliste litt av det på H&H-konserten i sommer, når han trampa rundt på scena og sang "I'm a monste, I'm a giant" :!:

Skrevet

Ble overrasket jeg også på H&H konserten. Men stemmen er der alltid. Og når han sto over den røde lyskasteren fremst på scenen under Heaven & Hell var det ingen i hele verden som var ondere akkurat da.

Skrevet

Jau, jeg har ikke hørt så mye på dio, ikke i vitende tilstand i allefall, men husker den stand up and shout sangen gikk nesten hele tiden når jeg spilte SSX on tour før :p

Uansett, er det noen som vet om noen flere svartmetall sanger med norsk tekst? Har allerede valgt ut stormblåst fra dimmu, så vil på en måte helst unngå de, i allefall stormblåst albumet, men jeg trenger flere sanger med norske tekster til særemnet mitt. Gjerne såpass lyriske og episke tekster som i stormblåst.

Skrevet (endret)

Kronet Til Konge albumet av Dødheimsgard. Ikkje alle sangene er på norsk men de fleste.

Liker veldig godt det albumet selv vertfall!

Endret av Skogslik
Skrevet
Kronet Til Konge albumet av Dødheimsgard. Ikkje alle sangene er på norsk men de fleste.

Liker veldig godt det albumet selv vertfall!

Nice, får ta en titt.

Keep em coming :p jeg tror jeg trenger flere norske tekster å analysere. Må i allefall ha 2 norske, tenkte å ta 2/3 norske og en engelsk, må nesten ha med Mother North.

Skrevet (endret)

Litt flere album med endel norske tekster:

Darkthrone - Transilvanian Hunger

Burzum - Hvis Lyset Tar Oss

Burzum - Det Som Engang Var

Endret av Skogslik

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...