Deadringer Skrevet 6. januar 2010 Skrevet 6. januar 2010 Omrokering i Hate leieren nå. Kan ikke akkurat si jeg er fryktelig fornøyd K byttet ut Jo med ei dame som høres ut som en generisk 80tallsvokalist fra et synthrock band. Link
Bytex Skrevet 6. januar 2010 Skrevet 6. januar 2010 (endret) Hun høres da grei ut i sitt gamle band, Witchbreed: Typisk power-jente-metal stemme. Sjefen ble tydeligvis imponert nok til å be Jo om å dra sin vei, så.. Endret 6. januar 2010 av Bytex
Soundchaser Skrevet 6. januar 2010 Skrevet 6. januar 2010 (endret) *setter på Reclaim og later som jeg aldri hørte det der* Foretrekker norsk power-jente-metal stemme: Endret 6. januar 2010 av Soundchaser
Perrern Skrevet 6. januar 2010 Skrevet 6. januar 2010 Har akkurat sett a headbangers Journey for 3 gang på 2 dager nå =D, også skal jeg se den i Norsk timen i morgen, til særemnet mitt, får så jævlig gåsehud av den.
weebl Skrevet 6. januar 2010 Skrevet 6. januar 2010 veit ikke om dette er diskutert tidligere i tråden men hva syns folket her inne om at keep of kalessin deltar i MGP? bra/dårlig? hva syns dere om låta? jeg syns sjøl at det er gøy de prøver men la heller mgp drive med de felespillende gnomene sine og de østeuropeiske transene og homsene og la hele greia dø. bortkasta penger hele greia. sangen i seg sjøl er OK.. ikke det meste Keep of kalessin har spytta ut men over det meste av grand prix låter som har blitt spydd ut over årene.
Vowels Skrevet 6. januar 2010 Skrevet 6. januar 2010 Synes den låta er like dårlig som resten av MGP egentlig. Aldri hatt sansen for Keep of Kalessin.
Dr. Jacoby Skrevet 6. januar 2010 Skrevet 6. januar 2010 Armada er bra, resten ble litt ork egentlig.. Reclaim har jeg aldri tatt meg tid til. Municipal Waste spiller på Betong 28. Januar. Jeg tar turen tenker jeg!
AmonAmarth Skrevet 6. januar 2010 Skrevet 6. januar 2010 Jeg gleder meg til å se KoK i MGP, bare for å se ansiktsuttrykket til foreldrene mine, for ikke å snakke om mange av publikum
Deadringer Skrevet 7. januar 2010 Skrevet 7. januar 2010 Hun høres da grei ut i sitt gamle band, Witchbreed: Hu høres totalt uinteressant ut. Hørt det før på en måte. Setter en til side hvor flink Jo er og alt det der så hadde hu om ikke annet en stemme som skilte seg ut litt. Det har ikke hu nye dama.
Perrern Skrevet 7. januar 2010 Skrevet 7. januar 2010 Og Dio er en trivelig liten dverg også. Ja, fy faen å liten han egentlig var Hvis ikke er jo Mayham intervjuet en klassiker da
Dragavon Skrevet 7. januar 2010 Skrevet 7. januar 2010 Og Dio er en trivelig liten dverg også. Ja, fy faen å liten han egentlig var Stod og gliste litt av det på H&H-konserten i sommer, når han trampa rundt på scena og sang "I'm a monste, I'm a giant" :!:
Bytex Skrevet 7. januar 2010 Skrevet 7. januar 2010 Ble overrasket jeg også på H&H konserten. Men stemmen er der alltid. Og når han sto over den røde lyskasteren fremst på scenen under Heaven & Hell var det ingen i hele verden som var ondere akkurat da.
Perrern Skrevet 8. januar 2010 Skrevet 8. januar 2010 Jau, jeg har ikke hørt så mye på dio, ikke i vitende tilstand i allefall, men husker den stand up and shout sangen gikk nesten hele tiden når jeg spilte SSX on tour før Uansett, er det noen som vet om noen flere svartmetall sanger med norsk tekst? Har allerede valgt ut stormblåst fra dimmu, så vil på en måte helst unngå de, i allefall stormblåst albumet, men jeg trenger flere sanger med norske tekster til særemnet mitt. Gjerne såpass lyriske og episke tekster som i stormblåst.
Skogslik Skrevet 8. januar 2010 Skrevet 8. januar 2010 (endret) Kronet Til Konge albumet av Dødheimsgard. Ikkje alle sangene er på norsk men de fleste. Liker veldig godt det albumet selv vertfall! Endret 8. januar 2010 av Skogslik
Perrern Skrevet 8. januar 2010 Skrevet 8. januar 2010 Kronet Til Konge albumet av Dødheimsgard. Ikkje alle sangene er på norsk men de fleste.Liker veldig godt det albumet selv vertfall! Nice, får ta en titt. Keep em coming jeg tror jeg trenger flere norske tekster å analysere. Må i allefall ha 2 norske, tenkte å ta 2/3 norske og en engelsk, må nesten ha med Mother North.
Papirkurven Skrevet 8. januar 2010 Skrevet 8. januar 2010 Satyricon har jo noen gode Norske og. Hvite Krists Død f.eks.
michael691 Skrevet 8. januar 2010 Skrevet 8. januar 2010 Tsjuder - Helvete. Men det er ikke 100% oldskool
Skogslik Skrevet 8. januar 2010 Skrevet 8. januar 2010 (endret) Litt flere album med endel norske tekster: Darkthrone - Transilvanian Hunger Burzum - Hvis Lyset Tar Oss Burzum - Det Som Engang Var Endret 8. januar 2010 av Skogslik
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå