Gå til innhold

Metal: A Headbanger's Guide


Anathema

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har forstått det slik at det er veldig delte meninger om det nye albumet til Metallica. Mange sier at de bare fortsetter på dritten fra forrige albumet, mens mange andre sier at det har blåst en ny frisk pust i Metallica nå. Selv har jeg bare hørt et par sanger fra det og jeg kan ikke si at jeg er altfor imponert.

Lenke til kommentar

Jeg håper line-upen på Inferno blir skikkelig ræva i år. Jeg har en uvane med å ønske at andre ikke har det noe bra når jeg ikke er gammel nok til å dra dit selv :p

 

Kan ikke gjøre seg opp en mening om en plate før man har hørt den mange ganger. Kan ikke anmelde en skive på førsteinntrykk. Man må grave seg ned i stoffet først.

 

Jeg har ikke gjort meg opp noen mening om albumet. Har ikke engang hørt igjennom hele. Har bare fått et lite inntrykk. Men så har jeg aldri vært noe veldig glad i Metallica heller da.

Lenke til kommentar
Jeg har forstått det slik at det er veldig delte meninger om det nye albumet til Metallica. Mange sier at de bare fortsetter på dritten fra forrige albumet, mens mange andre sier at det har blåst en ny frisk pust i Metallica nå. Selv har jeg bare hørt et par sanger fra det og jeg kan ikke si at jeg er altfor imponert.

 

Jeg har ikke gjort meg opp noen mening om albumet. Har ikke engang hørt igjennom hele. Har bare fått et lite inntrykk. Men så har jeg aldri vært noe veldig glad i Metallica heller da.

 

Dersom du ikkje har hørt platen, og aldri har likt Metallica, så betyr det ikkje så forbasket mye hva du måtte mene :whistle:

Lenke til kommentar

For å snakke om noe helt annet enn Metallica; In Flames. Har ikke hørt noe særlig av In Flames bortsett fra hittene deres og nå det nye albumet A Sense of Purpose. Har blitt helt hekta på det og er på utkikk etter noe mer fra bandet. Jeg liker hittene Reflect the Storm, Only for the Weak og The Quiet Place. Hvis noen som har god erfaring med In Flames kan anbefale et album som står i stil med sangene jeg har nevnt og det nyeste albumet ville jeg blitt overlykkelig.

Lenke til kommentar
For å snakke om noe helt annet enn Metallica; In Flames. Har ikke hørt noe særlig av In Flames bortsett fra hittene deres og nå det nye albumet A Sense of Purpose. Har blitt helt hekta på det og er på utkikk etter noe mer fra bandet. Jeg liker hittene Reflect the Storm, Only for the Weak og The Quiet Place. Hvis noen som har god erfaring med In Flames kan anbefale et album som står i stil med sangene jeg har nevnt og det nyeste albumet ville jeg blitt overlykkelig.

 

De 4-5 siste albumene vil vel være tingen for deg da. Sjekk ut Clayman først, siden det er det bedre av de fem.

 

Men tror nok mange her inne inkludert meg er enige i at gammelt In Flames er mye bedre enn nye. Anbefaler personlig The Jester Race, Whoracle og Colony.

Endret av blade-bunny
Lenke til kommentar
Dersom du ikkje har hørt platen, og aldri har likt Metallica, så betyr det ikkje så forbasket mye hva du måtte mene :whistle:

 

Om meningen min bryr dere eller ikke blåser jeg en lang marsj i. Forumet er jo for å fortelle hva man mener. Og litt for å flame.

 

For å snakke om noe helt annet enn Metallica; In Flames. Har ikke hørt noe særlig av In Flames bortsett fra hittene deres og nå det nye albumet A Sense of Purpose. Har blitt helt hekta på det og er på utkikk etter noe mer fra bandet. Jeg liker hittene Reflect the Storm, Only for the Weak og The Quiet Place. Hvis noen som har god erfaring med In Flames kan anbefale et album som står i stil med sangene jeg har nevnt og det nyeste albumet ville jeg blitt overlykkelig.

 

Om du liker hitene, anbefaler jeg deg albumene The Sountrack to Your Escape og Reroute to Remain. Begge er godalbum og det går vel under "nye" In Flames. Jeg anbefaler likevel de eldre albumene som Whoracle, Clayman og The Jester Race.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...