Gå til innhold

Metal: A Headbanger's Guide


Anathema

Anbefalte innlegg

 

Jeg tror faktisk dette er det mest jalla jeg har hørt noensinne av folk metal, og det sier ikke reint lite med tanke på hvor grenseløst mye MØKK det er å finne i den sjangeren. Jeg får Robin Hood: Men in Tights-vibber her jeg sitter. Ser for meg musikken fremført i rosa ballerinaskjørt og tiara.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+981234789

Jeg trenger desperat noe nytt å høre på, men ikke det meste som er i denne tråden.

mer Progressiv Metal/death Metal, teknisk osv.

 

noe alla:

 

Gojira

Scarve

Sikth

Benea Reach

Fellsilent

Hacride

Mastodon

Meshuggah

Sybreed

Textures

 

noen som kan hjelpe meg?

Endret av Slettet+981234789
Lenke til kommentar

Du kan jo høre på det ordentlige bandet som Robert Trujillo var med i før, Suicidal Tendencies. Mye bedre enn Metallica :thumbup:

 

Er tråden for all typer metal? Hvorfor er ikke Nu/New Metal iførsteposten som egen sjanger/genre? Og Suicidal Tendencies er ikke under Trash (flere cd'ene deres er i hvert fall Trash Metal)Genialt bra band.

Endret av Sindre :)
Lenke til kommentar

Hørte heldigvis ikke noe fyllekauking der jeg stod. I ettertid er jeg glad jeg bare har sett Urfaust den ene kvelden, de er visst temmelig ensformig liveband. Kjører samma setlista hver gang, med bittesmå forandringer. De burde droppe gitaren, få frem synther på scena og spille "Drei Rituale Jenseits Des Kosmos" i sin helhet. DET ville jeg ofra mye for å fått med meg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...