Muggkaare Skrevet 22. mars 2014 Skrevet 22. mars 2014 Mala, har du hørt Nokturnal Mortum? Tror det kan være noe for deg, det er nå mer symfonisk enn det der, men ja.
""" Skrevet 22. mars 2014 Skrevet 22. mars 2014 Han må jo det. To the Gates... og Nechrist. Suverene skiver. Men alt er verdt å ha.
Mala Skrevet 22. mars 2014 Skrevet 22. mars 2014 Mala, har du hørt Nokturnal Mortum? Tror det kan være noe for deg, det er nå mer symfonisk enn det der, men ja. Nei, men lurer meg på om jeg ble anbefalt de her en gang. Må jo ta meg en lytt da 1
Kakebakelate Skrevet 22. mars 2014 Skrevet 22. mars 2014 Mala: Vspolokh var slettes ikke ille. Hva burde sjekkes ut?
""" Skrevet 22. mars 2014 Skrevet 22. mars 2014 Mala: Vspolokh var slettes ikke ille. Hva burde sjekkes ut? Bandet har gitt ut en demo, ei skive og en split. Er ikke kjempemye å velge mellom. Start med skiva, du.
Mala Skrevet 23. mars 2014 Skrevet 23. mars 2014 Mala: Vspolokh var slettes ikke ille. Hva burde sjekkes ut? Mala: Vspolokh var slettes ikke ille. Hva burde sjekkes ut? Bandet har gitt ut en demo, ei skive og en split. Er ikke kjempemye å velge mellom. Start med skiva, du. ^This!
Pubé Skrevet 23. mars 2014 Skrevet 23. mars 2014 Whooo~Wolfmother ute med nytt album, sounds smooth.http://wolfmother.bandcamp.com/album/new-crown
Abigor Skrevet 24. mars 2014 Skrevet 24. mars 2014 (endret) Mystifier virker jo ganske kvlt. Noen albumer dere vil anbefale til å begynne med? Ellers, er det noe skikkelig god BM som er å finne på Spotify? De fleste anbefalingene i tråden her er jo ikke å finne der i det hele tatt. Vill ikke ha noe typisk Norsk old school BM.Hvorfor la andre begrense din musikktilgang? Veldig lite 'metal'. Mystifier er vanskelig å forstå seg på, så primitivt... Endret 24. mars 2014 av Abigor
Skogslik Skrevet 24. mars 2014 Skrevet 24. mars 2014 Mala, har du hørt Nokturnal Mortum? Tror det kan være noe for deg, det er nå mer symfonisk enn det der, men ja. Nei, men lurer meg på om jeg ble anbefalt de her en gang. Må jo ta meg en lytt da Tror jeg har anbefalt deg dem ganske mange ganger Sjekk ut!!! 1
Bytex Skrevet 24. mars 2014 Skrevet 24. mars 2014 Skulle likt å vite hva som foregår inni hodet til Igorrr..det er så mange WTF moments i låtene hans. Lurer på åssen det funker live..spiller han bare som en "dj" eller er det et helt band? Mesteparten av musikken er jo samples og manipulering av samples. Går ikke an å gjenskape det med et vanlig trommesett..
Kakebakelate Skrevet 25. mars 2014 Skrevet 25. mars 2014 (endret) https://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=PR0OzoojEkY Litt morgenkos. Endret 25. mars 2014 av Runarbs 1
Vowels Skrevet 25. mars 2014 Skrevet 25. mars 2014 Anbefaler folk å sjekke ut Brainbombs, latterlig kult. Faller mer under noise/punk opplegg, men de fleste som er into metal burde kunne like bandet.
Muggkaare Skrevet 25. mars 2014 Skrevet 25. mars 2014 Norske Berit (24) er en av verdens mest lovende metalgitarister Spiller fletta av de fleste og vil erobre verden. Se de elleville riffene! Bonus: Bonus 2, cover av Paranoid: HILL HENNE!
""" Skrevet 25. mars 2014 Skrevet 25. mars 2014 Faen i helvete. Du er jaggu meg flink når du greier å ødelegge ei så fet låt som Paranoid. Krise.
Vowels Skrevet 25. mars 2014 Skrevet 25. mars 2014 Haha, noe så latterlig. Siste klippet med Paranoid. Har ikke ord..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå