Gå til innhold

Metal: A Headbanger's Guide

Anathema

Anbefalte innlegg

Skrevet

Poster i denne tråden selv om det ikke er metal, kan falle i smak hos folk her inne. BRAINBOMBS. Herlig støyete rock/punk/whatever, frekke tekster og en malplassert trompet. Anbefaler folk å starte med Obey albumet, høy mulighet for å synge karaoke til den plata.

Verdens kuleste band.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg merker jeg er litt skuffa over Climax. Jeg har ikke gitt den mange rundene enda, og den er ikke dårlig på noen som helst måte, den bare er ikke Use Your Deluge, en EP som er et gedigent mesterverk. På sitt sterkeste er den ikke i nærheten av hva Use Your Deluge på sitt dårligste, og det sier egentlig sitt.

Skrevet

er kvelertak bra live? ser de spiller med zugly, og hadde vørt fett å dra for zugly, men har ikke hørt noe på kvelertak

Kvelertak er fantastisk live, kan godt høre på skivene, men å høre dem live er noe for seg selv!
Skrevet

Nåja, finnes langt mer bedritne band. Kvelertak er sikkert helt greit å se live, litt fart hvertfall. Postgirobygget får tittelen som norges kjipeste band.

Skrevet

Kvelertak er tidenes kjipeste norske band.

why?

Forferdelig band. Helt for jævlig irriterende vokal og dritkjipe riff. Ingen god kombo i mine ører.

Skrevet

Jeg har faktisk Kvelertak platene. Skal dog innrømme at de er ganske nedstøvet, men jeg har som andre hørt mye bra om live showene, og jeg er nysgjerrig på åssen trøkket er live. Er vel ganske nøytral til hvorvidt jeg liker eller misliker bandet.

Skrevet

Fett å se at Mendel fortsatt holder på, lurer på om jeg faktisk skal ta å bestille meg den plata, slik at jeg får med den andre i fysisk form også. Føler jeg må ha ting i fysisk form om dagen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...