Gå til innhold

Metal: A Headbanger's Guide


Anathema

Anbefalte innlegg

Hvilke plater fra Gorgoroth er ett must? Hørte en del på Incipit Satan for en del år sia, fallt jo i smak sånn sett.

 

Under the Sign of Hell (orginalen!!!) - Pentagram - Destroyer, or About How to Philosophize with the Hammer - Incipit Satan - Antichrist

 

I den rekkefølgen. De fire siste suger ufattelig mye.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Høres ut som tentakler, gamma, Dr. Kaligari, firedimensjonale pyramider og ormehull på hytt og tvers gjennom prefrontal cortex. Rulle rundt i gresset og bli voldspult av sola.

Også 2,5 timer da. Herlighet.

 

Når slippes mesterverket?

 

Planen er vist 10 april, så er jo ikke så lenge til!

Må kjøre litt Dødsengel fremover kjenner jeg. For et band!

Lenke til kommentar

Hvilke plater fra Gorgoroth er ett must? Hørte en del på Incipit Satan for en del år sia, fallt jo i smak sånn sett.

 

Under the Sign of Hell (orginalen!!!) - Pentagram - Destroyer, or About How to Philosophize with the Hammer - Incipit Satan - Antichrist

 

I den rekkefølgen. De fire siste suger ufattelig mye.

 

Notert,lukter stor platebestilling ved lønningsdag gitt!

Lenke til kommentar

Hvilke plater fra Gorgoroth er ett must? Hørte en del på Incipit Satan for en del år sia, fallt jo i smak sånn sett.

 

Under the Sign of Hell (orginalen!!!) - Pentagram - Destroyer, or About How to Philosophize with the Hammer - Incipit Satan - Antichrist

 

I den rekkefølgen. De fire siste suger ufattelig mye.

 

Notert,lukter stor platebestilling ved lønningsdag gitt!

Hør igjennom kronologisk. Selv synes jeg Antichrist og Under The Sign of Hell er best. Incipit Satan og senere har mange kjedelige sanger, men noen virkelig gode unntak er det. Som Blod og Minne og Prosoperity and Beatuty.

 

De beste sangene synes jeg er Crushing the Scepter, Bergtrollets Hevn, Possesd (By Satan), Revelation of Doom, Krig og Profetens Åpenbaring. Utrolig ren 90-talls feeling over dette! Perfekt.

Lenke til kommentar

Enig, superband!

Konserten de hadde i Oslo på tirsdag er den beste jeg har vært på, og jeg har samla opp ei bra liste over konserter i løpet av årene. Fantastisk showman, han godeste Gyllenhammar.

Hmm, visste ikke at de hadde konsert :o følger ikke sånn veldig med på hva de driver med, selvom det er et jækla bra band! hadde jeg vist om konserten hadde jeg nok dratt en tur :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...