Gå til innhold

Metal: A Headbanger's Guide


Anathema

Anbefalte innlegg

http://youtu.be/ngtDWycB4kI?t=22m39s

 

Perfekt rydde rommet musikk, skulle ønske jeg kunne dratt opp til trondheim å fått med meg de spille live :(

 

Hadde også satt pris på om folk hadde sjekket ut bandet jeg spiller i, Heretic Disciples

For øyeblikket er det jeg som mixer, så lydkvaliteten er litt så som så:

 

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

De skal på turne i USA, og du blir hysterisk? Hva faen er greia med Maiden-fans?

 

Hva faen, hvor ble det av innlegget?

 

Om du bare hadde brukt to minutter av din "dyrebare" tid og lest litt, så hadde du fått med deg at det er North America i 2012, og at touren fortsetter i 2013, noe som MEST sannsynlig betyr Europa ++, dont you think? Jeg kunne uansett dratt til USA for å se dem for alt du vet, om jeg måtte.

 

Og nei, jeg er ikke hysterisk, jeg er jævlig glad for at mitt all-time favorittband skal ut på en turné og spille låter fra et album som ikke har blitt spilt på meget lenge, og at jeg da skal se dem for 8 (+?) gang.

 

Sånn, var det noe mere du lurte på? :) Og hvor innlegget mitt ble av, har jeg ikke den fjerneste anelse om.

Endret av J0dleb0n
Lenke til kommentar

Jeg spurte hvorfor du ble hysterisk, er ikke dette hysterisk?

 

ÅFYFAEN-ÅFYFAEN-ÅFYFAEN-ÅFYFAEN-ÅFYFAEN-ÅFYFAEN-ÅFYFAEN-ÅFYFAEN!!!!!

 

Har forøvrig ikke noe imot Maiden, synes bare de er rimelig middelmådig.

 

Vel, hvis det er hysterisk å uttrykke sin glede over at favorittbandet skal ut på ny turné, da er jeg vel kjempehysterisk :thumbup:

 

Haha, Iron Maiden-fanboys ass.

 

Hvem spurte om din mening? Og "fanboys" er så oppbrukt og latterlig at det er skremmende.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...