Gå til innhold

Metal: A Headbanger's Guide


Anathema

Anbefalte innlegg

Ooooooh...butthurt. :D

 

 

Wolves in the Throne Room er så utrolig fantastisk. Alt bandet har gitt ut er utrolig bra, men "Two Hunters" vinner ganske enkelt. "I Will Lay Down My Bones Among the Rocks and Roots" er gigantisk. Stikkordet her er vel "EPISK".

 

Diadem of 12 Stars - 8/10

Two Hunters - 10/10

Black Cascade - 9/10

 

Heftig band ass.

Endret av OhMyOhMy
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ooooooh...butthurt. :D

 

 

Wolves in the Throne Room er så utrolig fantastisk. Alt bandet har gitt ut er utrolig bra, men "Two Hunters" vinner ganske enkelt. "I Will Lay Down My Bones Among the Rocks and Roots" er gigantisk. Stikkordet her er vel "EPISK".

 

Diadem of 12 Stars - 8/10

Two Hunters - 10/10

Black Cascade - 9/10

 

Heftig band ass.

 

Kunne ikke vært mer enig! Har Two Hunters og Black Cascade, men Two Hunters er definitivt den beste plata deres. Hva synes du om EP-en, forresten? A Looming Resonance er fantastisk.

Lenke til kommentar

Spør du meg er "I Will Lay Down My Bones Among the Rocks and Roots" den ultimate WITTR-sangen. Et 18 minutter langt episk mesterverk. Men jeg mener personlig at låtene blir enda bedre om du hører albumet i ett, fra start til slutt, og uten pauser. Menom jeg skal anbefale ei låt blir det "I Will Lay Down My Bones Among the Rocks and Roots". Perfekt avslutning på ei nesten perfekt skive.

 

 

Ooooooh...butthurt. :D

 

 

Wolves in the Throne Room er så utrolig fantastisk. Alt bandet har gitt ut er utrolig bra, men "Two Hunters" vinner ganske enkelt. "I Will Lay Down My Bones Among the Rocks and Roots" er gigantisk. Stikkordet her er vel "EPISK".

 

Diadem of 12 Stars - 8/10

Two Hunters - 10/10

Black Cascade - 9/10

 

Heftig band ass.

 

Kunne ikke vært mer enig! Har Two Hunters og Black Cascade, men Two Hunters er definitivt den beste plata deres. Hva synes du om EP-en, forresten? A Looming Resonance er fantastisk.

 

Jeg synes EPen er meget, meget bra. Ligger der oppe med Black Cascade, spør du meg.

Endret av OhMyOhMy
Lenke til kommentar

Men det virker som om jeg er en idiot hvis nevner noen band som ikke er brutalmetalshit...

Du hører jo på ekstremmetall selv jo! Men klart du får klager hvis du bare prater om Dimmu Borgir, CoB og annet "barnemetall".

 

Skjønner ikke hvorfor du klager når du selv hører på den samme brutale musikken. Vanlige mannen i gata hadde fått øresår av noe av det du hører på.

Nei, du er en idiot fordi du er en idiot. Ikke fordi jeg ikke liker Pantera.

Hore hore hore hore.

Endret av Abigor
Lenke til kommentar

Men det virker som om jeg er en idiot hvis nevner noen band som ikke er brutalmetalshit...

Du hører jo på ekstremmetall selv jo! Men klart du får klager hvis du bare prater om Dimmu Borgir, CoB og annet "barnemetall".

 

Skjønner ikke hvorfor du klager når du selv hører på den samme brutale musikken. Vanlige mannen i gata hadde fått øresår av noe av det du hører på.

 

Hører jo ikke på den samme musikk som de fleste her, jeg? "Den vanlige mann" får jo øresår av Pantera og Slayer, så skal jo ikke så mye til..

 

Nei, du er en idiot fordi du er en idiot. Ikke fordi jeg ikke liker Pantera.

Så jeg er en idiot? Det er hvertfall ikke jeg som er drittsekk mot alle som ikke hører på samme musikk som meg, da..

Endret av TheSoapmaker
Lenke til kommentar

Hissig folk.

Alle har forskjellig smak, og det er jo nettopp slik som gjør det gøy.

Nettopp slike ting som gjør at det finnes mye forskjellige stiler.

Slikt finner eg utrolig interresant, bare tenk kor jævlig kjedelig ting hadde vært hvis det KUN var Iron Maiden, Dimmu Borgir, Guns & Roses og Van Halen å høre på.

Hadde jo blitt sprø ;)

Eg hører på utolig mange band selv, og er åpen for nye innspill og liker et BREDT spekter, så bare sier det så enkelt.

 

La oss ikke krangle oss imellom, la oss heller stå samlet og gjøre noe med pop verden først, som for eksempel å bli kvitt den ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...