Gå til innhold

Metal: A Headbanger's Guide


Anathema

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dere gjør det så "tungvint".

 

Se her:

 

 

 

Quote posten min og se hvordan jeg gjorde det. Så enkelt kan det faktisk gjøres. Du kopierer hele URLen og limer den inn, også poster den. Funker da for meg, så må da funke for andre her og? Og dere ser vel videoen, eller tar jeg helt feil der?

Endret av OhMyOhMy
Lenke til kommentar

Ser du virkelig ikke forskjellen? Det der jo noe helt annet. Sånt er jo veldig morsomt når man er på konserter, og det lager litt ekstra liv og trøkk på konserten samt at det er "tøft", og betyr så absolutt ikke at alle som er der digger metal bare fordi Madonna dro igang den der. Betyr liksom ikke at alle som var der kommer til å dra hjem og høre Madonna spille metal. For en tullete påstand.

Lenke til kommentar

Ser du virkelig ikke forskjellen? Det der jo noe helt annet. Sånt er jo veldig morsomt når man er på konserter, og det lager litt ekstra liv og trøkk på konserten samt at det er "tøft", og betyr så absolutt ikke at alle som er der digger metal bare fordi Madonna dro igang den der. Betyr liksom ikke at alle som var der kommer til å dra hjem og høre Madonna spille metal. For en tullete påstand.

Nå snakka jeg om den konserten da. Hvor mange tror du hadde digga sangen om Pantera hadde kommet på scenen?

Lenke til kommentar

Jeg regner med at du troller!? Du må ta det for hva det er. Folk digger sånt fordi det er jævlig kult når sånne ting skjer på konserter, og det skaper liv og røre, selv om mange folk ikke kjenner låta fra før.

 

Om Pantera hadde kommet på scenen og spilt den der med Madonna, tror jeg folk hadde digget det, selv om de ikke liker metal til å begynne med. Og så vidt jeg har fått med meg er det snakk om at hun KUN inkluderer hovedriffet på slutten av ei låt eller noe i den duren.

 

Men det her skjer på en fuckings konsert, og folk liker ofte sånne ting da, uavhengig av om de liker metal til vanlig eller ei. Bare ta det for hva det er. Er ikek såååå jævlig vansklig og forstå.

 

Og mens vi snakker om Pantera. Pantera er helt utrolig plagsomt og ræva.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...