Gå til innhold

Valuta -- Dollar=8,50 Kr | Euro=9,50 Kr | Pund=12,95 Kr


kilik

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Eneste jeg sitter å venter på at de sure apene på stortinget åpner for større priser in til landet... 200kr har vell vært sia 70 tallet eller noe...

Og de hadde regna på at viss tollen hadde fulgt inflasjonene i norge hadde vi kunne importert pakker på godt over tusen kroner i dag...

 

Fakta. Konsumprisindekskalkulatoren til SSB oppgir at 200kr i 1970 er verdt 1315,- i dag.

 

:thumbdown:

 

 

Edit: Btw, hvis asiatiske butikker ol taper penger på å selge med lav dollarkurs - hvorfor setter de ikke opp prisene?

Endret av Melkekartong
Lenke til kommentar
Jeg tok den på 30 mW selv:) Mulig å knærte ballonger med den el?

Det virker som det er litt varierende kvalitet på dem. Noen klarer det, andre ikke. Selv har jeg bestilt 50mW-versjonen, og en hel masse andre småting.

 

 

Hææ? Hadde de 50 mW og? Den så jo selvsagt ikke jeg.. jaja... Blir bare å håpe nå da. :p Leste noe om å tegne på skyene. det er vel ikke helt rett el?

Lenke til kommentar

Har ikke prøvd å sprekke ballonger med min, men tviler på at det går. Er bare en svak, såvidt merkbar varme hvis man holder den mot huden. Men som sagt, så er det litt variabel kvalitet på dem. Min må "varmes opp" før den gir full lysstyrke. Men man kan faktisk nesten tegne på skyene med dem. Om natten ser man strålen ganske tydelig, selv om været er helt klart. Hvis det er tåke, blir det enda stiligere.

 

De selger lasere på helt opp til 200mw. Men antakeligvis er de ikke så kraftige som oppgitt. Uansett skal man være veldig forsiktig med så kraftige lasere. Særlig disse, som har et såpass dårlig ir-filter.

Lenke til kommentar
jeg fikk min første pakke fra dealextreme i dag...

Først og fremst, kineserne sendte feil farge på headsette :p fikk rosa xD får gi d bort til naboen...

men unasett sender de som gift, men de merker ikke pakken på noe måte hva den er verdt... den var heller ikke åpnet...

Kan posten tolle da?

 

En av pakkene mine ble stoppet i tollen, så ja.

 

Ellers har jeg brukt 5 uker på å krangle med dealextreme over en manglende del som jeg har betalt for.

 

Heldigvis tok de til vett i går og innså at jeg hadde rett. Jeg gir derfor dealextreme terningkast 6 etter 6 pakker og 18 deler.

Endret av Spartan
Lenke til kommentar

Det gir faktisk MYE større sjanse for at en pakke blir stoppet og fortollet når den er merket med "Gift" og sendt fra et firma. I følge sikre kilder blir 90% av slike pakker stoppet og fortollet. Så jeg synes det er rart at pakken din ikke har blitt stoppet. Du hadde selvfølgelig lagt merke til om den hadde vært åpnet hvis den hadde blitt stoppet. De setter på et merke som sier at pakken har vært åpnet og fortollet.

Lenke til kommentar
Jeg tok den på 30 mW selv:) Mulig å knærte ballonger med den el?

Det virker som det er litt varierende kvalitet på dem. Noen klarer det, andre ikke. Selv har jeg bestilt 50mW-versjonen, og en hel masse andre småting.

 

Hva er bruksområdet til en slik penn? Kan noen ramse opp en liten liste? Ser ut som en grei julegave, men vet ikke helt hvem som kan ha bruk for den...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...