Gå til innhold

Valuta -- Dollar=8,50 Kr | Euro=9,50 Kr | Pund=12,95 Kr


kilik

Anbefalte innlegg

13kr? da bestiller jeg en og :D ossn er betaling og frakt fra dealextreme.com ?

 

Du betaler via paypal. Funker veldig bra.

 

Skal forresten bestille en HDMI kabel derfra. Er det noen som vet om et bedre tilbud enn $10.18 inkl. frakt ? Forresten ser at den billigst 2 m koster 124,- i prisguiden + frakt så da blir det en ny pakke fra Hong Kong på meg.

 

Vet du hvor lang tid det pleier å ta før man får varene?

 

Det tar ganske nøyaktig 14 dager :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hva er tollavgiften på programvare?

 

for prisen for full versjon av windows vista ultimate på amazon.com er 1 802,24 :D

Norge = 3990,-

På programvare og de fleste andre ting er det 25% mva.

 

(dersom du laster ned elektronisk er det ingen mva)

altså kun moms?

Ikke noe toll?

 

ja det er jeg klar over, men hvor kan man det?

Vet om bare steam og noen netsider har eget som f.eks fraps

Lenke til kommentar
Hva er tollavgiften på programvare?

for prisen for full versjon av windows vista ultimate på amazon.com er 1 802,24 :D

Norge = 3990,-

På programvare og de fleste andre ting er det 25% mva.

(dersom du laster ned elektronisk er det ingen mva)

altså kun moms?

Ikke noe toll?

Nei, ikke noe toll. Et gebyr for "tollbehandling" må du dog regne med.

 

ja det er jeg klar over, men hvor kan man det?

Vet om bare steam og noen netsider har eget som f.eks fraps

Tror ikke du får kjøpt Vista som nedlastingsutgave (unntatt hvis du vil oppgradere en eksisterende Vista).

Lenke til kommentar
Hva er tollavgiften på programvare?

for prisen for full versjon av windows vista ultimate på amazon.com er 1 802,24 :D

Norge = 3990,-

På programvare og de fleste andre ting er det 25% mva.

(dersom du laster ned elektronisk er det ingen mva)

altså kun moms?

Ikke noe toll?

Nei, ikke noe toll. Et gebyr for "tollbehandling" må du dog regne med.

 

ja det er jeg klar over, men hvor kan man det?

Vet om bare steam og noen netsider har eget som f.eks fraps

Tror ikke du får kjøpt Vista som nedlastingsutgave (unntatt hvis du vil oppgradere en eksisterende Vista).

hva med windowsmarketplace?

 

Hvor kan man evt kjøpe spill og programmer for nedlastning, andre steder enn steam?

Jeg tror widowsmarketplace har noe her å... men vet ikke hvordan den fungerer i praksis

Lenke til kommentar

Jeg har kjøpt bilstereo fra usa, og jeg har spart mange tusen...

Cd spilleren jeg har kjøpt koster 4-5000 kroner i Norge, jeg betalte 1700 for den..

Høyttalerene mine koster godt over 2500 i Norge, jeg betalte 1800 kroner inklusiv frakt.

Jeg var heldig og slapp moms da :p Jeg har foresten hørt at det ikke er toll på stereogreier, jeg har ihvertfall ikke betalt noe toll..

Lenke til kommentar
Ang Vista.. Tenkte jeg skulle kjøpe meg Ultimate versjonen, og der følger det med 2 DVD-er. En for 32-bit og en for 64-bit.

Men hvordan er det med produktnøkkel? Fungerer den nøkkelen du får med for både 32-bit og 64-bit versjonene?

disse utgavene bruker samme nøkkel ;) (men microsoft blir sinna om du bruker 32biten og 64biten på to forsjellige maskiner)

 

vurderer å kjøpe vista fra amazon nå ja :D

viss jeg betaler bare skatt og tollgebyr så blir det doobelt så bilig som i Norge :D

Skatt? Hvis du tenker på MVA, så er den 25%. Tollgebyret er vel en hundrings eller to.

Sender Amazon software til Norge?

Noen tidligere som sa det i vertfall... jeg fikk ikke bestilt empire earth 2 gold edition derfra, men da ble det fort en del som sa de hadde kjøpt spill der...

Lenke til kommentar

Jet Carrier; http://www.jetcarrier.com har "postkasse" i USA der du sender varene (amerikansk adresse) - mulig problem med noen kort når varene skal til ei adresse som ikke er lik "bostedsadressa" til kortet. Fungerte fint for meg når eg handla "snop" til et bilprosjekt hos Summit.

JetCarrier har "gebyret" for tollbehandling innbakt i fraktprisen og for flyfrakt er og frakt i norge til mottaker inklusiv :woot:

Pga. mye luft i eska blei vekta over 15Kg, tross alt kom handelen i land med kr. 8,50 pr. dollar, levert hos meg med alle gebyr betalt (MVA).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...