Gå til innhold

Spille online på PS3?


Tåkefyrste

Anbefalte innlegg

En av hovedgrunnene til at jeg skaffa meg en PS3 var for å spille online sammen/mot andre, men hittil har dette bare vært en gedigen skuffelse. Jeg har prøvd Calling All Cars og Marvel Ultimate Alliance hittill, til alle døgnets tider, men det er ALDRI en game oppe og går. Ja, jeg sier det igjen, jeg har fortsatt til gode å finne folk å spille sammens med. Hvordan går dette an? Jeg kan da umulig være den eneste i verden som har disse 2 spilla og vil prøve dem online?

Endret av apollox
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
En av hovedgrunnene til at jeg skaffa meg en PS3 var for å spille online sammen/mot andre, men hittil har dette bare vært en gedigen skuffelse. Jeg har prøvd Calling All Cars og Marvel Ultimate Alliance hittill, til alle døgnets tider, men det er ALDRI en game oppe og går. Ja, jeg sier det igjen, jeg har fortsatt til gode å finne folk å spille sammens med. Hvordan går dette an? Jeg kan da umulig være den eneste i verden som har disse 2 spilla og vil prøve dem online?

9575379[/snapback]

 

viss online var det du skulle bruke den mest til så hadde kansje ein x360 vore eit bedre valg..den er kommen litt lengre i utviklinga på den kanten..motorstorm og resistance fall of man er bra online spill..

 

og Warhawk som du kan kjøpe på ps storen for 239kr...ganske bra online spill..!

Lenke til kommentar

Takker for svar.

Nei er ikke så om å gjøre for meg å spille kun disse 2 spillene online, men var de jeg prøvde da, og synes det var litt rart at absolutt ingen spiller. Fikk meg nesten til å tro at multiplayer på spill til PS3 er inndelt i akkurat samme latterlige systemet som PS store, slik at jeg kun kan finne games fra Nord Europa f.eks.

Har en Xbox360 stående her også, og der er live som dere sier, meget imponerende, men jeg liker min PS3 bedre akkurat nå uansett :)

Håper bare virkelig det ikke er inndelt med spill slik som jeg tror, pluss at de slår sammen alle PS stores snart :)

Lenke til kommentar

Tja, er ikke alltid så mange inne på de spillene du nevner, men kan godt være det joiner noen med engang dersom du hoster ett spill. :-/

Vet ihvertfall om en kamerat som sa det samme med Blazing Angels eller noe slikt, han fant aldri spillere å spille med, men med engang han lagde spillet kom det inn spillerer. :-/

 

Men det er som oftest de nyeste spillene som har mange spillerer, og selvfølgelig enkelte spill som har veldig staying-power. :-)

Lenke til kommentar
adda geofrank til friendslista mi nå. Er det noen vits i å ha friends på PS3 annet enn å se om de er online? Ser ikke ut som man kan se hva de spiller, og joine gamen deres?

 

Ja må vel skaffe meg warhawk, får vurdere det etter jeg har fått i Heavenly Sword :)

9576238[/snapback]

Man kan se hva dem spiller (accepta deg nå), men man kan ikke joine spillet fra XMB-menyen. Men f.eks. i Warhawk kan man fra spillet se hvilke venner som er online, og joine gamet deres. Så kan man chatte via tekst og audio. Med andre ord stort rom for forbedringer fremover.

Lenke til kommentar

Tror Sony har gjort en gedigen tabbe med å ikke prioritere XMB Access fra spill, de vet at folk etterlyser dette men ingenting enda. Konsollen har vært ute lenge nå og det er en skandale at dette ikke er lagt inn enda.

 

Som andre sier, å ha friends er INGEN vits. Jeg har over 50+ venner på PS3, alt det gjør er å se at de er online. Det blir jo forbedringer når Home kommer og vi får XMB access mens vi spiller, men dette skulle vi hatt til Launch spør du meg.

 

Uten interaksjon så blir det inget miljø, så enkelt er det bare. Når jeg spiller Warhawk så har jeg kanskje minst 8stk på vennelista mi som spiller også, men jeg har 0 interaktivitet med de. Jeg kan se hvilken server de er på men noe mer enn det ? NOPE ! Kan ikke sende meldinger til de eller noe som helst.

Lenke til kommentar

Vel du kan strengt tatt joine spillet deres fra Warhawk felleskap delen, men man må altså vere inne i spillet. Online og integrasjonen av essensielle saker og ting på PS3 er ein skandale uten sidestykke,og gadsakene lar vente på seg som Avean sier. Meget synd.

 

Forresten... Warhawk vere oversatt til Norsk? Eg syns det blir så utrolig toskete alt sammen med latterlige oversettelser og styr :p

Lenke til kommentar
Tror Sony har gjort en gedigen tabbe med å ikke prioritere XMB Access fra spill, de vet at folk etterlyser dette men ingenting enda. Konsollen har vært ute lenge nå og det er en skandale at dette ikke er lagt inn enda.

 

Som andre sier, å ha friends er INGEN vits. Jeg har over 50+ venner på PS3, alt det gjør er å se at de er online. Det blir jo forbedringer når Home kommer og vi får XMB access mens vi spiller, men dette skulle vi hatt til Launch spør du meg.

 

Uten interaksjon så blir det inget miljø, så enkelt er det bare. Når jeg spiller Warhawk så har jeg kanskje minst 8stk på vennelista mi som spiller også, men jeg har 0 interaktivitet med de. Jeg kan se hvilken server de er på men noe mer enn det ? NOPE ! Kan ikke sende meldinger til de eller noe som helst.

9576375[/snapback]

 

Mange andre spill du kunne brukt som eksempel, for Warhawk blir ett meget dårlig eksempel. Warhawk fungerer meget bra.

Lenke til kommentar
Forresten... Warhawk vere oversatt til Norsk? Eg syns det blir så utrolig toskete alt sammen med latterlige oversettelser og styr :p

9577293[/snapback]

 

Hvis ikke du vil ha det på norsk så kan du skifte hele Ps3 menyen til å være engelsk. Det har jeg gjort. Liker ikke norsk uansett jeg.

9577545[/snapback]

 

Det som er irriterende er at da kan du ikke få norsk ordliste :( Det klarte ihvertfall ikke jeg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...