Gå til innhold

Halo3 på Elkjøp 399kr!

xFreakyx

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

mange eksemplarer tror dere Elkjøp har i butikk? begynner og bli redd for at jeg ikke får tak i Halo3 på Ekjøp :ohmy:

siden jeg ikke får dratt dit før 16.00 på dagen

Endret av MoFFi
Skrevet (endret)

Vel, Elkøp kjøper jo inn stort (derfor de har lave priser) Så kanskje du har flaks ;)

Men det spørs jo hvor mange som skal ha det i akkurat den butikken du skal kjøpe det i og da.

Endret av Fastlane
Skrevet

Det er veldig sjeldent at et spill blir utsolgt, de er billige og enkle å produsere og MS vet veldig godt at Halo 3 kommer til å selge bra så de har nok produsert mange millioner med kopier av Halo 3. Jeg kan ikke tenke meg at det blir utsolgt for den vanlige utgaven av Halo 3

Skrevet (endret)

samme kampanje di kjørte med halo 2 og.. den var og til 399 til release og ukene som følgte..

Endret av 3000
Skrevet
mange eksemplarer tror dere Elkjøp har i butikk?  begynner og bli redd for at jeg ikke får tak i Halo3 på Ekjøp  :ohmy:

9548950[/snapback]

Nå jobber jeg i Lefdal - på Alnabru er det bestilt opp vanvittige mengder - jeg personlig har aldri sett så mange enheter av en enkel tittel før.

Skrevet
mange eksemplarer tror dere Elkjøp har i butikk?  begynner og bli redd for at jeg ikke får tak i Halo3 på Ekjøp  :ohmy:

9548950[/snapback]

Nå jobber jeg i Lefdal - på Alnabru er det bestilt opp vanvittige mengder - jeg personlig har aldri sett så mange enheter av en enkel tittel før.

9549469[/snapback]

hehe det hørtes veldig bra ut :thumbup: da får jeg ta en tur rundt 16.00 tiden på Elkjøp og titte! gleder meg :!:

Skrevet
mens Spaceworld har sikkert 599 - 699kr for dette så kommer Elkjøp med 399kr  :thumbup:  Elkjøp er helt super på Spill priser!

9549434[/snapback]

Jasså så hvordan vil du forklare att på Elkjøp så koster MOH Airborne 599 mens på både EB Games og Spaceworld så koster samme spillet 499,-

Det att Elkjøp kjører såpass lav pris på Halo3 er att det er den største tittellen som kommer i år og att de ikke har spill som hovedsalgklisje. Forøvrig vill Halo 3 ligge på 549 både på EB og Spaceworld i alle fall her i byen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...