Gå til innhold

Halo3 på Elkjøp 399kr!


xFreakyx

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis jeg skulle være så uheldig å ikke få spillet fra absoluttspill.no på tirsdag. De sender det jo mandag! Har jeg da mulighet for å gjøre om på bestillingen selv om de har sendt ut kopien? og den kommer en dag senere?

 

Si at jeg sender den tilbake, og eventuellt bestiller ett annet spill eller får pengene refundert?

Lenke til kommentar
Hvis jeg skulle være så uheldig å ikke få spillet fra absoluttspill.no på tirsdag. De sender det jo mandag! Har jeg da mulighet for å gjøre om på bestillingen selv om de har sendt ut kopien? og den kommer en dag senere?

 

Si at jeg sender den tilbake, og eventuellt bestiller ett annet spill eller får pengene refundert?

9551903[/snapback]

 

Du har vel en angrerett i følge kjøpsloven, men jeg regner med at du må betale frakten..

Lenke til kommentar
Hvis jeg skulle være så uheldig å ikke få spillet fra absoluttspill.no på tirsdag. De sender det jo mandag! Har jeg da mulighet for å gjøre om på bestillingen selv om de har sendt ut kopien? og den kommer en dag senere?

 

Si at jeg sender den tilbake, og eventuellt bestiller ett annet spill eller får pengene refundert?

9551903[/snapback]

 

Du har vel en angrerett i følge kjøpsloven, men jeg regner med at du må betale frakten..

9551933[/snapback]

Feil, du har angrerett ifølge angrerettloven. Og du må kun betale returfrakten, resten skal du få igjen av absoluttspill.

Lenke til kommentar
Hvis jeg skulle være så uheldig å ikke få spillet fra absoluttspill.no på tirsdag. De sender det jo mandag! Har jeg da mulighet for å gjøre om på bestillingen selv om de har sendt ut kopien? og den kommer en dag senere?

 

Si at jeg sender den tilbake, og eventuellt bestiller ett annet spill eller får pengene refundert?

9551903[/snapback]

 

Du har vel en angrerett i følge kjøpsloven, men jeg regner med at du må betale frakten..

9551933[/snapback]

Feil, du har angrerett ifølge angrerettloven. Og du må kun betale returfrakten, resten skal du få igjen av absoluttspill.

9551937[/snapback]

 

Hehe.. Beklager den grove feilen, er jo selvfølgelig angrerettloven :closedeyes:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ

Forventet egentlig intet mindre av Elkjøp, de har jo som regel knalltilbud på store titler første dagen/uka.

Er heller ikke spesiellt bekymret for at de vil bli utsolgt, vil nok tro at Microsoft har trykket opp et bøttelass med Halo 3, når Halo 2 solgte svinbra første dagen vil Microsoft neppe oppleve at de ikke klarer å overgå Halo 2 med 3-ern grunnet at de har trykket for få eksemplarer.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741
Har bestilt det fra absoluttspill, slipper styret. får det på tirsdag og.

9548499[/snapback]

Hvorfor får du det på tirsdag? Mitt ble sendt først på mandag fikk jeg beskjed om :(

 

Digg tilbud, men har bestilt Halo 3 hos absoluttspill for lenge siden, så jeg får den nesten sikkert nå til tirsdag

 

Je gleder meg stort azz :)

9552253[/snapback]

Du også!? Hvilken dag ble spillet sendt??

 

EDIT:

Ser at i de fleste tilfeller blir spillet sendt på mandag, og pga jeg bor så langt unna der de blir sendt ut får jeg det sikkert ikke før på onsdag :hm:

Endret av Slettet+19283741
Lenke til kommentar
om jeg husker det på mandag skal jeg selvfølgelig ta en titt :). Men jeg har ørten ting å gjøre på jobb hver eneste dag, så kan ikke garantere for at jeg husker det..stress å være ansvarlig for noe :]. Alltid tusen ting å tenke på.

9553127[/snapback]

Går nok bra om du glemmer det. Er ikke verdens undergang. Jeg kan jo bare mase litt på folka @ Elkjøp Hamar ;)

Lenke til kommentar
tja da blir det en stk 360 elite, hdmi kabel og halo 3 på meg på onsdag .

 

håper det er noe vennerabatt og hente på dette .

9550951[/snapback]

 

Følger med HDMI-kabel i pakken her i motsetning til hos Sony :tease:

 

EDIT: Er nevnt 90 ganger allerede ja, du er dritings Mala...dritings :thumbdown:

 

EDIT2: Man trenger strengt tatt ikkje bo på noe særlig sentralt sted for å få spill over natten fra absoluttspill.no. Bor i Odda og de sviker aldri.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...