Gå til innhold

Halo3 på Elkjøp 399kr!


xFreakyx

Anbefalte innlegg

Jeg har satt meg sånn noen lunde inn i systemene til Posten!

 

Spilla fra absoluttspill.no blir sendt som Brev, altså det skal ikke gjennom systemet og heller ikke scannes! Mye post (pakker) blir scannet her i norge. som gjør at det som oftest tar en dag lengre.

 

Men brev blir sendt direkte ut og må ikke gjennom så mange ledd før det dumper ned i postkassa di!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hahahhaha..folk som har handlet av meg kommenterer som regel at jeg er utrolig hyggelig å ha med å gjøre, og veldlig flink til å snakke med kunden, men at jeg er hard, HARD når det gjelder rabatt (Personlig overbevisning hos meg ang det å gi rabatt...:p).

 

Er dere ikke allerede fornøyd med å få 200,- i rabatt da? Det er jo det dere har fått ;).

Lenke til kommentar

Mener du førstkommende mandag eller om en uke?

 

Ingen elkjøper vi selge spillet før release, men tenker du på neste mandag så vil det enkleste for deg være å dra innom butikken mandag eller tirsdag denne uka, reservere og betale.

 

Da blir spillet lagt av til deg og du kan hente det når DU vil. Om det så er om en måned, så selges ikke det spillet :).

Lenke til kommentar
Hahahhaha..folk som har handlet av meg kommenterer som regel at jeg er utrolig hyggelig å ha med å gjøre, og veldlig flink til å snakke med kunden, men at jeg er hard, HARD når det gjelder rabatt (Personlig overbevisning hos meg ang det å gi rabatt...:p).

 

Er dere ikke allerede fornøyd med å få 200,- i rabatt da? Det er jo det dere har fått ;).

9555590[/snapback]

 

300 kroner i rabatt, så blir jeg fornøyd, det skulle bare mangle når jeg drar meg fra Nardo til Leangen kun for et spill. :tease:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...