Gå til innhold

Halo3 på Elkjøp 399kr!


xFreakyx

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
For å si det sånn:

 

Vi er blitt pumpet fulle av informasjon rundt hvor mye vi må bestille og hvor viktig denne tittelen er i alle kanaler internt, mao BURDE samtlige Elkjøpbutikker ha bestillt denne varen i bøtter og spann!

 

Det er i alle fall gjort på min butikk :).

 

Er nok ingen elkjøper som kommer til å ha nattåpent, for de som lurte på dette.

9550744[/snapback]

 

Elkjøp sarto senter, sotra skal ha nattåpent :)

Lenke til kommentar
Faen at jeg ikke skulle se dette før da!

 

Kjøpte på absoluttspill.no i håp om å få det på Tirsdag, til en drøy hundrelapp mere. Men noe sir meg at det skal holde bra å få sendt ett brev fra kongsberg til Ålesund på en dag. Eller kanskje det går. Er litt usikker.

 

Noen som bor nord for Ålesund som har fått spillet dagen før?

 

Mailen:

Kommentar til din ordre:

Takker for din bestilling.

 

Spillet er på lager og vil bli sendt mandag 24.07.2007, slik at spillet forventes å være fremme på release.

 

Håper du blir fornøyd.

9550453[/snapback]

jeg bestillte på www.zailor.no og der var ikke releasen nevnt med et ord. jeg får spillet dagen før release, så jeg er rimelig fornøyd! :)

Lenke til kommentar
Faen at jeg ikke skulle se dette før da!

 

Kjøpte på absoluttspill.no i håp om å få det på Tirsdag, til en drøy hundrelapp mere. Men noe sir meg at det skal holde bra å få sendt ett brev fra kongsberg til Ålesund på en dag. Eller kanskje det går. Er litt usikker.

 

Noen som bor nord for Ålesund som har fått spillet dagen før?

 

Mailen:

Kommentar til din ordre:

Takker for din bestilling.

 

Spillet er på lager og vil bli sendt mandag 24.07.2007, slik at spillet forventes å være fremme på release.

 

Håper du blir fornøyd.

9550453[/snapback]

jeg bestillte på www.zailor.no og der var ikke releasen nevnt med et ord. jeg får spillet dagen før release, så jeg er rimelig fornøyd! :)

9551337[/snapback]

 

Får du det dagen før?

Lenke til kommentar

Fikk igjen konsollen min før helgen etter reperasjon og så nå fram til Halo 3 til uka. Startet den opp i dag for å spille litt Forza 2, og da skjer det f*** meg igjen! Åh som jeg begynner å hate denne konsollen...

 

Pleier slike tilbud å holde seg, også etter at det første lageret er utsolgt? Skal ringe support på mandag, men får den vel ikke igjen før Halo 3 er utsolgt minst 1 gang.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...