Gå til innhold

Snodige ord i mobiltelefonordboka.


Xecuter

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"Kneipen på loffen" er den beste.

 

EDIT:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Til dere som tror dere er lure: Ja, jeg vet det, "kneippen" er korrekt måte å omtale brødet på, men synes du virkelig denne setningen ville vært særlig meningsfull selv uten "stavefeilen" ("kneipen" er også et brukbart ord)?
Endret av Isbilen
Lenke til kommentar

Hva har det med saken å gjøre?

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Jeg skrev "ja, jeg vet det kan diskuteres hvorvidt (brødet)"kneip" med en p er korrekt" for å komme pedanter i forkjøpet, men så tenkte jeg at mindre er bedre og visket det bort. Men neida, noen måtte selvfølgelig tre "støttende" til.

 

Her er forresten en ordbok med "kneipen" i, ditt kverulanthekkan:

http://www.dokpro.uio.no/perl/ordboksoek/o...abet=n&renset=j

Endret av Isbilen
Lenke til kommentar

Okey det var totalt unødvendig å ta så fullstendig av!

 

Jeg mente at ordet "kneipen" ikke fins i mi ordbok på telefonen, dermed kunne jeg ikke finne ut hva "Kneipen på loffen" hadde blitt!

 

Red.: :!: Der dreit du litt på draget!

I demand an apology! :p

Endret av Xecuter88
Lenke til kommentar
Hva er så morsomt med "kneipen på loffen" da?

9579803[/snapback]

Skriv det med T9-ordboken på mobilen, men uten å endre til de riktige ordene. Altså, trykk 56347360720563336.

 

Merk at dette kanskje ikke virker om ordboken din automatisk endrer hvilket ord som kommer først basert på hva du har skrevet før.

Lenke til kommentar
Hva er så morsomt med "kneipen på loffen" da?

9579803[/snapback]

Skriv det med T9-ordboken på mobilen, men uten å endre til de riktige ordene. Altså, trykk 56347360720563336.

 

Merk at dette kanskje ikke virker om ordboken din automatisk endrer hvilket ord som kommer først basert på hva du har skrevet før.

9579831[/snapback]

 

Ja, vet det, vet det. Men når "kneipen" ikke eksisterer i mi ordbok, eller et alternativ så får jeg ikke det ordet som isbilen skal frem til vettu!

 

Og han trudde jo selvfølgelig at jeg gikk til angrep å mente at "kneipen" ikke var et norsk ord! :wee:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...