Gå til innhold

Omtale av World in Conflict (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
også var d hva som stod i maskina under test?

9540945[/snapback]

Litt usikker på om dette er et spørsmål om hvilke maskinspesifikasjoner anmelder har? I så fall er det gjengitt nederst på side 2 i anmeldelsen.

9541099[/snapback]

det var der nå =)

var ikke der når jeg leste det første gangen ;P

9541194[/snapback]

Sikkert bare en forbigående teknisk feil.

Lenke til kommentar

Har vel spilt halvveis nå, og ser at jeg må skru på til hard.

Om spillet fortjener 9.5/10 kan sikkert diskuteres i lang evighet, men for min del er det vel mer en 8/10.

 

Er utrolig mye bra i spillet!

 

men ting jeg reager på:

 

Har ikke sett forskjell på uniter som går opp i grad, er som regel for mye stress til å få oversikt på det.

 

Har du en god mix med forskjellige uniter med special fire, må du bla mellom for hver enkel.

Så det beste er faktisk å ha like uniter, og bruke special fire.

Siden kun en avfyrer av gangen så kan du få mye ildkraft ut av det, uten for mye jobb.

 

Var noe mer, men men kanskje ikke så viktig siden jeg ikke kommer på det nå.

Lenke til kommentar

Spillet virker kult det, men hos meg krasjer det etter noen få minutter inn i mission 1 på single player kampanjen (har multiboot system med bpde XP og Vista, og det krasjer under begge). Ser på det offisielle forumet at det er svært mange som opplever det samme som meg. Utrolig frustrerende i og med at jeg har gledet meg til dette spillet i mange måneder.

Lenke til kommentar
Spillet virker kult det, men hos meg krasjer det etter noen få minutter inn i mission 1 på single player kampanjen (har multiboot system med bpde XP og Vista, og det krasjer under begge). Ser på det offisielle forumet at det er svært mange som opplever det samme som meg. Utrolig frustrerende i og med at jeg har gledet meg til dette spillet i mange måneder.

9541973[/snapback]

Hvis du har nVidia kort...

Sørg for å oppgradere driveren din til siste offisielle ForceWare driver (WHQL) fra www.nvidia.com

Lenke til kommentar

10? 10? Ka FAEN?

 

Ikke noe stygt meing til "Marius Jentoftsen", men jeg begynner å miste mer og mer respekt på gamer.no og deres revyer.

 

10 betyr PERFEKT, og dette er jo ikke mulig. Det er alltid rom til forbedringer...

 

Company of Heroes (som i min meining knuser WiC) fikk "bare" 9, samme fikk Supreme Commander.

 

Men dette acrade møkk spill får 10??

 

WiC har INGEN strategy. Det er bare pøsing ut av units og samling inn av poeng for å få "nuke".

 

Feilen som alle gjør er at de blir helt "WOW" av det flotte visuelle WiC har. Og vakker er den, men under det flotte ligger et svært dårlig spill som mann blir svært fort lei av.

Hvorfor blir du lei?

Fordi det er fint lite "nytt" du kan gjøre strategisk messig. Med "vanlige" RTS kan du bygge på andre måter og oppgradere anderledes, deffence eller angrep osv osv.

WiC gir deg kunn 1 valg...hvilkne units å bygge....thats it! OOOHHHH, sikkelig strategy!

 

Det er trist å se at Gamer.no ble bitt av viruset som WiC bringer til strategy sjangeren..... :thumbdown::thumbdown:

Lenke til kommentar
10 betyr PERFEKT, og dette er jo ikke mulig. Det er alltid rom til forbedringer...

Her kan du se karakteren 10 betyr hos oss: http://gamer.no/art.php?articleId=11793#10

 

10 - "Genialt"

 

Et spill som får denne karakteren, har klart å bevege oss på måter vi bare kunne drømme om, det har dratt oss inn og gjort oss til frenetiske forkynnere av spillets guddommelige styrker. Dette er spillene vi virkelig elsker, dette er spillene vi kjøper to eksemplarer av bare for å ha et av dem i en vakumpakket pose slik at det ikke blir tilstøvet. Dette er spillene som gjorde oss til spilljournalister i utgangspunktet.

 

Som du ser, står det ingen ting om at et spill må være perfekt for å få karakteren 10. Og det ville jo uansett vært helt på trynet, hva er poenget med å ha en karakter som aldri kan brukes (for som du sier, det er alltid rom for forbedringer)?

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...