Gå til innhold

Omtale av World in Conflict (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
nosync, det samma gjelder i nesten hver rts, få fram flest styrker som mulig.

9542403[/snapback]

 

eh, nei. Da leste du ikke hva jeg skreiv. WiC har bare 1 strategy. Med andre RTS kan du legge om spille taktikken din for å tilpasse deg, lage forsvar osv osv... Ikke i WiC, her er det bare å velge units...thats it!

 

Du kan umulig ha spilt mangen RTS.

Lenke til kommentar
Et spill som får denne karakteren, har klart å bevege oss på måter vi bare kunne drømme om, det har dratt oss inn og gjort oss til frenetiske forkynnere av spillets guddommelige styrker. Dette er spillene vi virkelig elsker, dette er spillene vi kjøper to eksemplarer av bare for å ha et av dem i en vakumpakket pose slik at det ikke blir tilstøvet. Dette er spillene som gjorde oss til spilljournalister i utgangspunktet.[/i]

 

Bevege dere? Hvordan da? "Guddommelige stryker"? Jaha? Forklar nærmere om dette please.... Spillet er jo utentvil blitt hypet opp, er er rett og slett DÅRLIG og har svært lite å tilby. Dere faller bare fordi den er så visuel vakker, ikke fordi det er et bra spill.

Jeg liker å se på Tom & Jerry på TV og det er ufattelig morro, men BRA er det jo ikke! Jeg "beguder" den ikke pga det!

WiC er som Tom & Jerry. Er morro, men blir fælt ensidig og kjedelig i lengden.

 

Som du ser, står det ingen ting om at et spill må være perfekt for å få karakteren 10. Og det ville jo uansett vært helt på trynet, hva er poenget med å ha en karakter som aldri kan brukes (for som du sier, det er alltid rom for forbedringer)?

 

Ok den kan jeg fatte. Viste ikke om rankeringen deres. Gir meg på den, men er langt fra enig med 10/10.

9542420[/snapback]

Endret av nosync
Lenke til kommentar
10? 10? Ka FAEN?

 

Ikke noe stygt meing til "Marius Jentoftsen", men jeg begynner å miste mer og mer respekt på gamer.no og deres revyer.

 

10 betyr PERFEKT, og dette er jo ikke mulig. Det er alltid rom til forbedringer...

Noe så idiotisk å si.

 

Hva er vits med karakter 10 da, når INGEN spill er 100% perfekte?

Det er jo ALLTID noe som kunne blitt gjort bedre.

Lenke til kommentar

Basert på demoen ville jeg gitt det en femmer.

Ble virkelig skuffet av WiC. Det som ødela det for meg var det kronglete kontroll-systemet. Det føltes som om jeg spilte et fly-spill. Det var heller ingen klare indikasjoner på hvilke enheter som er valgt.

Grafisk var det helt OK(1280x1024, Medium 40+FPS)

Hele 80-talls-vinklingen la jeg heller ikke spesielt merke til. Med mindre man kan alt av våpen, tanks og annet utstyr som ble brukt på 80-tallet tror jeg folk flest ikke kommer til å legge merke til det under gameplay.

Fine tactical supports, men så ut til å være mer hollywood-effekter en virkelige bomber, for det var ikke mange fiender som vandret heden selv etter å få sendt 3 forskjellige bomber rett i skolten.

9359258[/snapback]

Lenke til kommentar

Fin anmeldelse, har spilt livet ut av demoen - så det er nå med stor iver at fullversjonen installeres i bakgrunnen. Karakteren var jo veldig bra, ikke ofte vi ser full pott fra Gamer. Men om fullversjonen er like bra som demoen (tenker på enspiller kampanjen) tror jeg faktisk sier meg enig :)

 

Edit Fantastisk, ser ikke ut som jeg skal få lov å spille i helga - får konstant feilmelding "World in Conflict could not find appropiate 3D-device, press OK or Cancel to exit". Setter enormt pris på hjelp her ...

 

Hadde nesten samme problemet med demoen, fikk kun svart skjerm når jeg skulle starte opp - da måtte jeg deaktivere VPU recover, nå hjelper ikke det heller.

 

Sitter på et Ati X1900XT.

Endret av Stikko
Lenke til kommentar

Edit Fantastisk, ser ikke ut som jeg skal få lov å spille i helga - får konstant feilmelding "World in Conflict could not find appropiate 3D-device, press OK or Cancel to exit".  Setter enormt pris på hjelp her ...

 

Hadde nesten samme problemet med demoen, fikk kun svart skjerm når jeg skulle starte opp - da måtte jeg deaktivere VPU recover, nå hjelper ikke det heller.

 

Sitter på et Ati X1900XT.

9543215[/snapback]

 

Har du nyaste skjermkort driver?

 

 

Veldig bra spel, ein av årets beste.

Lenke til kommentar
10? 10? Ka FAEN?

 

Ikke noe stygt meing til "Marius Jentoftsen", men jeg begynner å miste mer og mer respekt på gamer.no og deres revyer.

 

10 betyr PERFEKT, og dette er jo ikke mulig. Det er alltid rom til forbedringer...

 

Company of Heroes (som i min meining knuser WiC) fikk "bare" 9, samme fikk Supreme Commander.

 

Men dette acrade møkk spill får 10??

 

WiC har INGEN strategy. Det er bare pøsing ut av units og samling inn av poeng for å få "nuke".

 

Feilen som alle gjør er at de blir helt "WOW" av det flotte visuelle WiC har. Og vakker er den, men under det flotte ligger et svært dårlig spill som mann blir svært fort lei av.

Hvorfor blir du lei?

Fordi det er fint lite "nytt" du kan gjøre strategisk messig. Med "vanlige" RTS kan du bygge på andre måter og oppgradere anderledes, deffence eller angrep osv osv.

WiC gir deg kunn 1 valg...hvilkne units å bygge....thats it! OOOHHHH, sikkelig strategy!

 

Det er trist å se at Gamer.no ble bitt av viruset som WiC bringer til strategy sjangeren..... :thumbdown:  :thumbdown:

9542333[/snapback]

 

 

 

herregud.. du he vertfall ikje peiling.... Spillet er genialt.. Og strategisk nytenkende. Se bare på multiplayer..

 

Blir provosert av sånne som deg.

 

Wic E det beste som he skjedd strategi sjangeren noensinne..

 

thats a fact.. get used 2 it.. sucker

Endret av P__i__Nx
Lenke til kommentar
herregud.. du he vertfall ikje peiling.... Spillet er genialt.. Og strategisk nytenkende. Se bare på multiplayer..

 

Blir provosert av sånne som deg.

 

Wic E det beste som he skjedd strategi sjangeren noensinne..

 

thats a fact.. get used 2 it.. sucker

 

Strategisk nytenkende? Etter det jeg har lest er det helt likt system som i Ground Control.

 

Skjønner heller ikke hvorfor du ser på multiplayeren som en helhet. Multiplayer er bare bonus, den bør bare dra ned karakteren hvis den suger. Flere gode spill har hatt ræva multiplayer.

 

Jeg har virkelig mine tvil om at dette spillet slår spill som AoE2 eller Red Alert 2.

 

Har ennå ikke prøvd det, men skal skaffe det til bruttern samtidig som jeg kjøper Halo 3 på onsdag. Etter screenshotene å dømme ser spillet dritkjedelig ut, men jeg skal ikke dømme på forhånd.....

Lenke til kommentar
Skjønner heller ikke hvorfor du ser på multiplayeren som en helhet. Multiplayer er bare bonus, den bør bare dra ned karakteren hvis den suger. Flere gode spill har hatt ræva multiplayer.

 

jeg synes litt synd på deg om du ikke har oppdaget hvor fantastisk det er å spille multiplayer. I WiC så er det definetivt singleplayeren som er bonusen (den er riktig nok en jævlig bra bonus)

Lenke til kommentar

Dette kan godt bli "Game Of The Year", men jeg tror Bioshock kan være en sterk motstander av denne tittelen.

Uansett så MÅ jeg ha World in Conflict. :dribble:

 

Jeg må si jeg er imponert over hvordan de marketsførte World in Conflict, spesielt med trailerne med

god gammel 80-talls musikk (Magnum FTW!) :!:

 

10 av 10 poeng.. Kan ikke si jeg er uenig, nei! :D

Endret av Colossus
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...