Gå til innhold

Jack Thompson: – Fjern «meg» fra GTA 4 (PS3/X360)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Hvis han ikke slutter å være en A-HOLE så blir han drept på en grusom måte uansett!

Nå er det nok! Er så driit lei den idioten!!

Endret av NightReaper
Skrevet

tror nok han kommer til å brenne sakte når han endelig parkerer tøfla.. stakkars mann.. tror rett og slett han hater barn/ungdommer..

jaja.. gta 4 blir topp det^^

Skrevet
tror nok han kommer til å brenne sakte når han endelig parkerer tøfla.. stakkars mann.. tror rett og slett han hater barn/ungdommer..

jaja.. gta 4 blir topp det^^

9529955[/snapback]

han hater voksne også!

Slik som age of conan er spillet laget for voksne, det er aldersgruppen 20-30år som spiller disse spilla mest, mener de i vertfall.

Skrevet
Pfffsst... Dette skaffer bare GTA mer omtale. :)

9527793[/snapback]

Slutter meg til den.

Her gjør han akkurat hva Rockstar ønsker: Skaffer dem og spillet deres mer oppmerksomhet.

Skrevet

Mhm, enig der. Har ikke peiling paa juss osv, men tviler STERKT paa at han har noe som helst aa fare med ettersom det ikke er nevnet noen navn i det hele tatt.

Skrevet
Vet ikke mye om denne Thomson fyrn, men jeg vet bare at GTA 4 er et spill som ikke skal inn i mitt hus. Må innrømme at jeg har spillt GTA før, men nå er det stopp. Hvor langt skal de dra det egentlig? Til de har sørga for å starte 3. verdenskrig eller.no? Det tror jeg de hadde vært glade for, all den PR de hadde fått da.  :no:  Syns mer og mer disse Rockstar folka virker som en kynisk gjeng som gjør alt for å tjene mere penger  :hmm:

9526654[/snapback]

Tviler på at sløve, coladrikkande ungdommar som later seg foran dataspel dagen lang er så oppsatt på å innvadere Polen...

Skrevet

Trist hvor mye makt og publisitet fundamentalister får i USA: de er veldig kjappe på å påpeke at all fundamentalisme og estremi(sme?) utenfor sin egen dør.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...