Gå til innhold

hvorfor er det ikke lov med animasjon som avatar?

Ønsker du at forumet tillater animert avatar?  

122 stemmer

1. 1. Ønsker du at forumet tillater animert avatar?

• Ja
      16
    • Nei
      104
    • Vet ikke/ingen formening
      2

Anbefalte innlegg

Skrevet

vet ikke helt om dette er postet i riktig kategori men.. bare lurte som sagt på hvorfor det ikke er lov til å ha en animert avatar.. andre diskusjonsforum har jo det.. :) mulig det står skrevet i noen regler eller retningslinjer men.. :ermm:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fordi det mange ganger er forstyrrende når man prøver å lese. Irriterende i sidesynet. Også blir det bedre kvalitet på forumet uten animerte avatarer, man får i hvertfall det inntrykket.

Skrevet

ingen bedre grunner enn de som har kommet nå? på de forumene der det er lov med animerte avatarer, så er det ingen som har hatt noen problemer med det :hmm: skjønner det bare ikke..

Skrevet
Hmm, en mulighet kan være at det blir for stor trafikk?

9521359[/snapback]

mulig det kan være en årsak ja :yes: men hvorfor eller hvordan klarer alle de andre forumene seg da? ..

Skrevet (endret)

Dette forumets strenge regler er noe jeg virkelig verdsetter etter å ha vært på andre forumer. Bilder i signaturer, quoting av bilder, bilder som dekker 3x 17"-skermer og dansende avatarer er en pest og en plage.

Endret av Heatsink
Skrevet

Må si meg enig, animerte avatarer er stygt! Lag heller en tråd hvis du har så mange fine bilder å vise frem.. Animerte avatarer er for fjortisser.

Skrevet

må si meg uenig i forhold til at det er stygt og forstyrrende.. syns det er å sette litt krydder på utseende på forumet jeg da.. dessuten er det morsommere og se hvilke animasjoner folk velger for å representere seg selv.. :)

ser ikke problemet egentlig,,,

Skrevet

Det har rett og slett med at folk ikke vil la diskusjon.no se ut som et juletre hver gang du går dit.

Animerte avatarer er imo en uting og jeg kommer til å kjempe med nebb å klør imot det hvis det spørsmålet i det hele tatt blir tatt til vurdering av styret :mad:

Skrevet

syns ikke det hadde gjort så mye jeg da men.. er jo ikke snakk om store tegnefilmer på hver bruker heller da.. bare en bitteliten animasjon på noen sekunder.. syns det så bra ut på de andre forumene, og mye mere spennende og morsommere enn de kjedelige bildeavatarene vi har nå,,

tror folk hadde fått glede av det jeg da men :)

Gjest Bruker-95147
Skrevet
vet ikke helt om dette er postet i riktig kategori men.. bare lurte som sagt på hvorfor det ikke er lov til å ha en animert avatar.. andre diskusjonsforum har jo det..  :)  mulig det står skrevet i noen regler eller retningslinjer men..  :ermm:

9521235[/snapback]

Ganske enkelt fordi det er unødvendig for "den" "gode" dialogen.

Skrevet

Animerte avatarer får forum til å se ut som en fjortis-side fra 1998.

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Om du er i tvil; Jeg mente det ikke positivt

Jeg er glad vi slipper dette her på diskusjon.no

Gjest Bruker-95147
Skrevet
Animerte avatarer får forum til å se ut som en fjortis-side fra 1998.

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Om du er i tvil; Jeg mente det ikke positivt

Jeg er glad vi slipper dette her på diskusjon.no

9522188[/snapback]

Helt uenig, men det er en annen diskusjon. :)

Skrevet

vel, jeg syns det bare er sært at folk ikke får velge selv om hva de vil ha som avatar.. syns ikke det er såååå farlig som noen skal ha det til.. overdriver litt syns nå jeg da...

Skrevet

Jeg vet ikke helt hva du syns om disse avatarene, kjære Melisma, men jeg håper vi aldri får se noe lignende her på Diskusjon.no:

user posted image

user posted image

user posted image

Det er umulig å automatisk fjerne alle animerte avatarer som varer lenge enn X sekunder, eller som inneholder Y type grafikk. Regler som "Thou shall not ha en avatar lenger enn X sekunder" ville aldri ha fungert.

Gjest Bruker-95147
Skrevet
Helt uenig, men det er en annen diskusjon. :)

9522207[/snapback]

Du har selvfølgelig rett til å ha din egen (gale :tease:) mening ;)

9522226[/snapback]

Slik du har din frihet til å velge å følge mainstream. :cool:

Skrevet

Runar: avatarene blir jo bare like stor, hvis ikke litt mindre enn den siste du posta.. og jeg synes ikke det hadde vært så fælt jeg da.. så bra ut på de andre forumsidene.. :cool:

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...