Gå til innhold

World in Conflict anmeldelser

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Elsker RTS sjangeren, TBS også for den del, og har fortsatt Starcraft lagt inn på maskina. WiC sitt system syns jeg passet singelplayer utmerket, ikke noe styr. Det går kjapt og greit.

Men i multiplayer ble det en zerg fest uten like og airfield må være det mest balle brettet jeg har spilt i ett RTS på lenge. Flaskehalser er jo vel og bra, men når hele brett er en lang trakt hvor styrkene klompes sammen og slaktes for fote begynner jeg å lure på hva utviklerne tenkte på.

Micromanagment er begrenset, å trykke på spesial ability og velge en unit er ikke all verden. Å tape units var egentlig ikke så stort heller, man pompet de jo ut konstant. Flere av enhetene virket også overflødig og mer i veien enn til nytte.

Men men, singelplayer delen var i alle fall fantastisk.

Skrevet

Prøvde det, ble slaktet av helikopter. Aner ikke hva de andre gjorde på, men fikk ikke akkurat lyst å prøve igjen. Infanteri virker også helt meningsløst i spillet. Anti tank inf er greit nok, men de dør alt for lett og gjør for lite skade i forhold til prisen.

Skrevet
Prøvde det, ble slaktet av helikopter. Aner ikke hva de andre gjorde på, men fikk ikke akkurat lyst å prøve igjen. Infanteri virker også helt meningsløst i spillet. Anti tank inf er greit nok, men de dør alt for lett og gjør for lite skade i forhold til prisen.

9557472[/snapback]

Du må ha en riktig blanding av vanlig og anti-tank.

Vanlig skyter ned helikopter bl.a.

Skrevet

Du får være så snill å si hvordan mine tanks (uansett hvilke) skal ha noe særlig sjans på en som har brukt alle poengene sine på Apache helikopter. De som skyter luft tåler piss lite og blir slaktet på 5 sekund, og om jeg skulle skyte ett ned, er det jo oppe igjen på 20 sekund.

Skrevet
Du får være så snill å si hvordan mine tanks (uansett hvilke) skal ha noe særlig sjans på en som har brukt alle poengene sine på Apache helikopter. De som skyter luft tåler piss lite og blir slaktet på 5 sekund, og om jeg skulle skyte ett ned, er det jo oppe igjen på 20 sekund.

9557695[/snapback]

Knepet er å spille 2 og 2 som kjører støtte for hverandre, eksempel: Du kjører 4 heavy tank og en medium. Har en medspiller som følger dine tanks som er support, han har 3 heavy anti-air og en rep vogn. angripende heli angriper dine panservogner, som blir reparert av rep vogna, samtidig som luftvern plukker heli. Er i hvertfall en mulighet. Har funket for meg en del ganger.

Skrevet

Da har vi problemet med at jeg spiller "alene", altså med randoms og det å forvente at tilfeldige personer skal støtte hverandre blir for mye for min del. Går det ann å få morsomme kamper i 1 mot 1?

Skrevet

eller så kan du ha en til å være commander og drive å kommandere folk rundt på banen, f.eks: "trenger antiluftskyts og heli på den plassen og armour der"

eller så kan du...(liggende åttetall :p)

Skrevet
Tvingte meg igjennom singel player delen jeg....uff. Var så sykt USA patriotisk at jeg ble rett og slett kvalm av det...blarg.... :thumbdown:

9558002[/snapback]

Merkelig, spillet er svensk :hmm:

Skrevet
eller så kan du ha en til å være commander og drive å kommandere folk rundt på banen, f.eks: "trenger antiluftskyts og heli på den plassen og armour der"

eller så kan du...(liggende åttetall :p)

9557925[/snapback]

prøvde, fikk kjeft for å fortelle andre hvordan de skulle spille :p

det er kanskje bra om man er flere som spiller sammen, men for min del blir det nok ikke kjøp om ikke noen kompiser er med

Skrevet
Går det ann å få morsomme kamper i 1 mot 1?

9557912[/snapback]

Anngående det, hvordan fungere 1on1 egentlig? får man da tilgang til å velge units/kjøretøy fra alle klassene? eller må man fortsatt hoppe mellom klassene?

Skrevet
Går det ann å få morsomme kamper i 1 mot 1?

9557912[/snapback]

Anngående det, hvordan fungere 1on1 egentlig? får man da tilgang til å velge units/kjøretøy fra alle klassene? eller må man fortsatt hoppe mellom klassene?

9558222[/snapback]

Du har tilgang på alt, og en har 12000 (?) mer å kjøpe for.
Skrevet

det er kanskje bra om man er flere som spiller sammen, men for min del blir det nok ikke kjøp om ikke noen kompiser er med

9558214[/snapback]

Hæ hæ hæ :tease:

mente mer om at du skulle følge ordre, gjerne finne en server med noen som har veldig høy rank

Skrevet (endret)
Tvingte meg igjennom singel player delen jeg....uff. Var så sykt USA patriotisk at jeg ble rett og slett kvalm av det...blarg.... :thumbdown:

9558002[/snapback]

9558020[/snapback]

Hva har det med saken å gjøre? :ermm:

Prøver du å være "lur" nå? Fortellinger kan være skrevet av hvem som helst. Kan være USA patriotisk selv om en Svenske har skrevet den....hallo?!?

Statue of Liberty er laget av Frankriket, men har blitt et amrikansk symbol....skal den ikke være det da siden den er "fransk"?

Endret av nosync
Skrevet

9558214[/snapback]

Hæ hæ hæ :tease:

mente mer om at du skulle følge ordre, gjerne finne en server med noen som har veldig høy rank

9558754[/snapback]

Prøvde meg litt igjen, ingen har sagt noe som helst i noen av kampene. Det er stille som i graven, forutatt at usa og soviet kriger i graven din.

Skrevet

9558002[/snapback]

9558020[/snapback]

Hva har det med saken å gjøre? :ermm:

Prøver du å være "lur" nå? Fortellinger kan være skrevet av hvem som helst. Kan være USA patriotisk selv om en Svenske har skrevet den....hallo?!?

Statue of Liberty er laget av Frankriket, men har blitt et amrikansk symbol....skal den ikke være det da siden den er "fransk"?

9558814[/snapback]

Er vel flott at USA også blir invandert for en gangs skyld, syns det hjelper på hvertfall.

Pleier jo å være USA som fyker rundt i verden og sprenger den til helvete (man gjorde vel det også).

Skrevet

Folk som klager på at det er patriotisk sier vanligvis det fordi de ikke har noe bedre å klage på. Veldig få som klager på at Die Hard har lite handling og er mest skyting, noe den er. Og veldig få klager på at MacGyver er USA-patriotisk. Men den ble jo laget under den kalde krigen, så da var det vel greit.

Vi skulle hatt en special unit i spillet. MacGyver. Han kunne salvaga vrak ol. og laget nye tankser av det. :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...